چند می‌گیری گریه کنی فیلمی متعلق به سینمای بدنه / روایت درست داستان

منتقد سینما گفت: فیلم چند می‌گیری گریه کنی اثر مطلوبی است که همه چیز کنار هم به درستی معنا پیدا کرده و توانسته در بیان روایت داستان به خوبی عمل کند.

سیدمحمد حسینی منتقد سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در نقد فیلم چند می‌گیری گریه کنی ۲، اظهار کرد: آن طور که به نظر می‌رسد این فیلم متعلق به سینمای بدنه است.

وی ادامه داد: چند می‌گیری گریه کنی ۲، فیلم لطیف و قابل تاملی است که در بیان موضوع خود بسیار موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده فساد اخلاقی در سینمای ایران / افشاگری‌ها یکی پس از دیگری

حسینی افزود: گاهی اوقات آدم‌ها حتی در زمانی که زنده هستند شبیه مرده‌ها هستند چرا کسی دور و برشان نیست و در تنهایی به سر می‌برند و تصویر جدیدی که این فیلم از مرگ می‌دهد بسیار مثبت است.

منتقد سینما با بیان اینکه فیلم چند می‌گیری گریه کنی را می‌توان جزو فیلم‌های نجیب سینمای ایران به شمار آورد، گفت: در مجموع می‌توان گفت که این فیلم اثر مطلوبی است که همه چیز کنار هم به درستی معنا پیدا کرده و توانسته در بیان روایت داستان به خوبی عمل کند.

وی گفت: این فیلم از موضوع جذابی برخوردار است که می‌توان مردم را دعوت به تماشای آن کرد.

حسینی همچنین در خصوص تفاوت‌های نسخه دوم با نسخه اول این اثر نیز عنوان کرد: در کل می‌توان گفت که هر دو اثر در دسته سینمای اجتماعی قرار می‌گیرند که هر دو اثر شایسته هستند و نمی‌توان آنها را با یکدیگر قیاس کرد.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، «چند میگیری گریه کنی ۲» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی توکل‌نیا و حسن توکل‌نیا محصول سال ۱۳۹۸ است اما به دلیل شیوع بیماری کرونا در آن زمان اکران نشد و حال با آرام شدن وضعیت کرونا، این فیلم هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است. این فیلم ژانری کمدی-خانوادگی دارد و ادامه‌ی فیلم «چند میگیری گریه کنی» است که در سال ۱۳۸۵ اکران شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =