اصلانی: نیازمند اخذ گواهی 17034 برای تولید انبوه مواد مرجع گواهی شده هستیم

کارشناس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اصفهان گفت: کیفیت مواد مرجع گواهی شده که تولید می‌کنیم رقیب نوع خارجی است است و اکنون نیازمند اخذ گواهی نامه ۱۷۰۳۴ برای تولید انبوه هستیم.

عاطفه اصلانی، کارشناس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز؛ با اشاره به اینکه فعالیت شرکت معیار دانش پارس پیرامون خدمات آزمایشگاهی، آموزش و تولید مرجع گواهی شده است، اظهار کرد: نرم‌افزارهای CRM و مواد مرجع گواهی شده‌ای که تولید می‌کنیم در اصل محصولی متعلق به کشور آلمان است که اکنون در داخلی ایران تولید و تحویل آزمایشگاه‌هایی می شود که کار کالیبراسیون دستگاه‌ها را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در نوبت کسب ممیزی برای ورود به عرصه تولید انبوه هستیم، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از سهامداران اصلی شرکت معیار دانش پارس است که تجهیزات و فضای کار را در اختیارمان گذاشته است.

 کارشناس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اصفهان با اشاره به مشکلات فراروی تولیدات شرکت معیار دانش پارس، گفت: اکنون برای گسترش کار و جذب منابع انسانی نیازمند کمک صندوق نوآوری و شکوفایی هستیم تا مجموعه‌هایی را به ما معرفی کند و بتوانیم محصولات تولیدی را پیش فروش و پیشرفت‌هایی در کار ایجاد کنیم.

اصلانی با بیان اینکه فعالیت‌های آزمایشگاهی ما کاملا دانش بنیان است، خاطرنشان کرد: موادی که در شرکت دانش بنیان معیار دانش پارس تولید می‌شود در کیفیت با مشابه خارجی خود رقابت می‌کند، با این فرق که تولیدات ما بسیار ارزان‌تر از نمونه خارجی است و به صورت چشمگیری مانع خروج ارز از کشور می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بازاریابی محصولات تولید شده اظهار کرد: اخذ ممیزی کمک می‌کند که بتوانیم محصولات را به تولید انبوه برسانیم و دانشگاه آزاد در این زمینه قول مساعد داده است در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، خواهیم توانست ضمن رفع نیاز داخلی به خدمات آزمایشگاهی و تولید مرجع گواهی شده ، ارز آوری خوبی هم برای کشور داشته باشیم.

کارشناس شرکت معیار دانش پارس تأکید کرد: در حوزه آزمایشگاهی، سموم دفع آفات، حوزه صنایع غذایی و ... اکنون در ۲۸ استان کشور فعال هستیم و همچنین با پتروشیمی ها هم در مباحث آموزشی همکاری و حتی مشاور استاندارد ۱۷۰۲۵ داریم، اما در تولید مواد مرجع نیازمند گواهی نامه ۱۷۰۳۴ هستیم تا پشتوانه‌ای برای تولیداتمان باشد.

کد خبر: 1142609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =