تلاش صهیونیست‌ها برای ایجاد چالش میان ایران و غرب / ترور و حذف فیزیکی ایران را متوقف نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند ایران را به سمت چالش با غرب ببرند و نشان دهند جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست مشکلاتش با غرب و منطقه را از طریق مذاکره حل و فصل کند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره اینکه رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شدید شده است، اظهار کرد: دستگاه‌های سیاسی و امنیتی صهیونیستی هرقدر برای آسیب رساندن به تأسیسات اتمی ایران، افشاگری، تخریب و دروغ پردازی تلاش کردند برایشان حاصلی نداشت و غرب به مذاکره با ایران را تنها گزینه مؤثر برای حل مناقشات می‌داند.

وی افزود: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند ایران را به سمت چالش با غرب ببرند و نشان دهند جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست مشکلاتش با غرب و منطقه را از طریق مذاکره حل و فصل کند.

بیشتر بخوانید:

هراس صهیونیست‌ها از هشدار ایران برای انتقام

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ترور بخشی از راهبرد صهیونیست‌ها برای وارد کردن کشورهای دیگر به جنگ با ایران است، گفت: صهیونیست‌ها هنوز این را نفهمیدند که ترور یک انسان بی‌دفاع که مشغول کار روزانه است، محافظی ندارد  و در مکان محافظت شده‌ای هم نیست هیچ ارزش امنیتی برایشان ندارد.

رحیمی جهان آبادی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند حذف فیزیکی افراد می‌تواند در فعالیت‌های مستشاری، اطلاعاتی، امنیتی، تولیدات صنایع دفاعی ایران خللی وارد کند و یا روند آن را کند کند. جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند و باعظمت است که متخصصان فراوانی دارد و رژیم صهیونیستی خود نیز به این مسئله  اذعان دارد که حذف افراد تاکنون آسیب و مانعی برای پیشرفت فعالیت های ایران نبوده است.

وی تأکید کرد: ترور، خرابکاری و دروغ پراکنی های رژیم صهیونیستی نشان دهنده درماندگی آنهاست. اینها تحمل به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و غرب را ندارند، اما نمی‌توانند مانعی برای اجرای راهبردی منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشند.

کد خبر: 1142642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =