بررسی میزان استرس افراد جامعه با دستگاه کنترل سلامت

مدیر عامل شرکت جاوید لند ارومیه از تولیددستگاه کنترل سلامت کارکنان در حال تولید انبوه خبر داد و افزود: فردی که در بخش استرس زا فعالیت می کند، با این دستگاه چک می‌شود و شرایط روحی و جسمی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و در محلی از حرفه آن استفاده می‌شود که مشکلی برای آن شخص ایجاد نشود و بالطبع بهره‌وری شرکت نیز بالاتر می‌رود.

رضا انوشه، مدیر عامل شرکت جاوید لند ارومیه در مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز  در حاشیه رویداد «عصر امید»گفت: یکی از محصولات اصلی تولید شده، دستگاه کنترل سلامت کارکنان در حال تولید انبوه توان صدور آن به خارج از کشور وجود دارد. دیگر محصول تولید شده تجهیزات پزشکی است، کفی تبی جنس نانو کاربردی با قیمت پایینی تولید شده است.

وی در خصوص وجه تمایز محصولات داخلی با مشابه خارجی آن اظهار کرد: دستگاهی که ساخته شده است توسط شرکت‌های دیگری تولید نشده است، البته نمونه‌های مشابهی وجود دارد، اما چنین کارایی ندارند. دستگاه تولید شده سلامت کارکنان به صورتی طراحی شده است که هم در مساله کرونا می‌شود از آن استفاده کرد و هم بعد از رفع بیماری کرونا نیز قابل استفاده است و علاوه بر کارایی که دارد، این وسیله دستگاه حضور غیاب می باشد، یعنی آن دستگاه معمولی که در همه شرکت‌های کوچک و بزرگ و کارخانه‌جات استفاده می‌شود علاوه بر آن کارایی، مشخصات فرد را نمایش می‌دهد و سپس مشکلات و بیماری که ممکن است داشته باشند مشخص می کند و به صورت پیام کوتاه می شود آن را ارسال کرد. البته این وسیله احتیاجی به برق و باتری ندارد و بعد از نصب بر روی دیوار کافی است استارت زده و شروع به کار کند.

انوشه در خصوص دغدغه‌ای که محصول تولید شده از صنعت رفع می‌کند گفت: ما در صنعت هنگامی که شرکت و خط تولیدی داریم و کارمندانی برای آنجا استخدام می‌کنیم، باید بر طبق شرایط آن فرد و نوع حرفه و فعالیت او مسئولیت به آن سپرده شود. برای مثال آن فردی که در بخش استرس زا فعالیت می کند، با این دستگاه چک می‌شود و شرایط روحی و جسمی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و در محلی از حرفه آن استفاده می‌شود که مشکلی برای آن شخص ایجاد نشود و بالطبع بهره‌وری شرکت نیز بالاتر می‌رود.

مدیر عامل شرکت جاوید لند درباره مشکلات اصلی پیش‌روی پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان، مسائل مالی و علمی آن گفت: مسئله مالی، مسئله بسیار بزرگی است، زیرا یک ایده‌پرداز مگرچقدر درآمد دارد که برای پیاده‌سازی ایده خود هزینه بکند؟ شعاری که شرکت ما از آن پیروی می‌کند این است که، ایده خود را مطرح کنید و دستگاه آن را از ما تحویل بگیرید. دستگاهایی که ارائه می‌دهند را به شکل مهندسی معکوس تولید و برنامه های خود را بر روی آن پیاده می‌کنیم و یا ایده را دریافت کرده و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا هر کدام از نیروها قسمتی از کار را به عهده گرفته و انجام می دهند.

کد خبر: 1142660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =