رشیدی: فقط قهرمانی نه، استقلال تاریخ سازی کرد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلالی‌ها با همدلی و اتحاد یک قهرمانی تاریخی در لیگ برتر کسب کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از قهرمانی بدون شکست شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ برتر، منصور رشیدی پیشکسوت آبی‌ها به خبرنگار ما گفت: استقلال هم در دفاع هم در حمله موفق عمل کرد. آنها نقشه راه را یاد گرفته بودند و با استفاده از دانش بالای فرهاد مجیدی و کادر فنی بازی به بازی بهتر شدند و نتیجه این تلاش شیرین شدن کام هواداران بود. جا دارد این قهرمانی را به مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک بگویم.

او درباره کلین شیت سید حسین حسینی  باید بگویم که دستکش طلا رسما به او تعلق می‌گیرد و سید این فصل بسیار کم اشتباه بوده و عالی کار کرده است و این را مدیون تمام بازیکنان استقلال است چون دفاعی تیمی همیشه از آن جلو شکل می‌گیرد، به او بابت دستکش طلا تبریک می گویم و انشالله بتوانیم او را در تیم ملی ببینیم و شاهد موفقیت هایش باشیم.

پیشکسوت استقلال در پایان افزود: فرهاد مجیدی توانست این تیم را پس از ۹ سال قهرمان لیگ برتر کند آن هم درحالی که سه هفته تاپایان لیگ برتر وقت باقی مانده بود. حالا استقلال یک تاریخ سازی باشکوه در فوتبال کشورمان رقم زده و آرزو دارم این مسیر موفقیت همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر: 1142749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =