شهرداری برنامه ایمن‌سازی ساختمان‌های تهران را مشخص کند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شهرداری فهرست بناهای ناایمن تهران را اختیار دارد فقط باید با همکاری سایر اجزای مدیریت بحران برنامه ایمن‌سازی اینها را مشخص کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اقبال شاکری اظهارنظر درباره ساختمان‌های ناایمن تهران را مسئولیت شهرداری عنوان و اظهار کرد: مشخص نیست فهرست کنونی از طریق کدام مرجع منتشر شده است لذا فهرست ساختمان‌های ناایمن باید توسط شهرداری یا یک مرجع قانونی و رسمی منتشر شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این لیست نباید منتشر می‌شد و هر مسئولی که به این امر مباردت ورزیده است باید در این زمینه از مجرای قانونی ورود پیدا می‌کرد چرا که اگر این سبک انتشار اخبار پیرامون وضعیت شهر رواج پیدا کند باعث به هم ریختگی در نظام مسئولیت می‌شویم بنابراین باید این موضوع پیگیری شده تا مشخص شود مرجع انتشار این لیست کجا بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ما موافق ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن تهران هستیم اما نه به این صورت که هر فردی هر لیستی که در این رابطه دریافت می‌کند را منتشر کند که در پی آن یک بار منفی علیه مدیریت شهری ایجاد شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم‌اکنون شهرداری لیست این بناها را دارد و فقط باید با همکاری سایر اجزای مدیریت بحران همچون سازمان نظام مهندسی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان مدیریت بحران و قوه قضاییه برنامه ایمن‌سازی برای شهر تهران را مشخص کند.

کد خبر: 1142814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =