اصفهان شرکت‌کننده برتر رویداد عصر امید

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به عنوان شرکت کننده برتر رویداد عصر امید خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، اکبر پیرستانی درباره کیفیت حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در رویداد «عصر امید» گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با حضور چشم‌گیر در نمایشگاه، بیشترین تعداد منتخبان را داشت و رتبه اول جشنواره فرهیختگان را نیز از آنِ خود نمود. در این جشنواره بیشترین تعداد شرکت‌های فن‌آور، استارتاپ‌های منتخب، افراد آیده‌آرا و بیشترین تعداد زیرساخت‌ها از آنِ دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بود و خوش‌بختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد، سعی کردیم تعامل خوبی را در حاشیه نمایشگاه با صنایع، نهادها و همینطور دانشگاه‌های دیگر برقرار کنیم.

وی در رابطه با دستاوردهای رویداد ملی عصر امید برای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بیان کرد: رهاورد ما، سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری در فعالیت‌های فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان و شکل‌گیری تعاملات و هم‌افزایی بین خود استارتاپ‌ها و شرکت‌ها بود. از سوی دیگر، به دلیل حضور تعدادی از شرکت‌های شاخص دولتی و خصوصی در رویداد، تفاهماتی برای مباحث تحقیقاتی و اجرایی در صنایع مختلف صورت گرفت.

معاون فن‌آوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به عنوان یکی از برگزیدگان رویداد ملی عصر امید تصریح کرد: شخصاً با دو شرکت مهیار ژن و زیست درمان آبادیس در رویداد شرکت کردم و از طرف دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان نیز حائز رتبة برتر دبیرخانه علمی در بحث آب و امنیت غذایی بودیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان درباره فضای نمایشگاه گفت: با توجه به حضور پرشمار مقامات ارشد و بازدیدکنندگان فراوان، نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود. به‌نظرم بسیار مهم بود که دانشگاه توانست دستاورهای خود را در چهل سالگی به منسه ظهور برساند و تلاش یکپارچه‌ای برای هم‌افزایی ظرفیت‌های پژوهشی صوررت پذیرد. امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی از این به بعد نیز بتواند رسالت فن‌آورانه و حل مسأله خود را به خوبی ادا کند.

پیرستانی در پایان افزود: کار ما از همین امروز که به استان خود برمی‌گردیم برای به‌کارگیری حداکثر ظرفیت و توان‌مان در جهت حمایت از استارتاپ‌ها و زیرساخت‌های پژوهشی شروع می‌شود. به انضمام این‌که با هم‌افزایی که میان فناوران و پژوهشگران اتفاق افتاد، باید به مطالبات عزیزان فن‌آور با تلاش مضاعفی رسیدگی شود و بتوانیم سهم خود را در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به خوبی ادا کنیم.

خبرنگار: امید ابراهیمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1142867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =