خلعتبری: می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم

بازیکن فولاد خوزستان معتقد است اگر برخی شرایط بهتر پیش میرفت این تیم توانایی رسیدن به قهرمانی لیگ برتر را داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، فولاد خوزستان در حالی از ساعت ۲۰ امشب به مصاف شهرخودرو می‌رود که هفته گذشته موفق شد سه بر صفر سپاهان را شکست بدهد. محمدرضا خلعتبری در این باره به خبرنگار ما گفت: شاید فکرش را نمی‌کردیم سه گل بزنیم اما بازی بسیار خوبی از خود ارائه دادیم. سپاهان هم تیم بزرگی است این سه گل چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند ولی ما با تمام قدرت کار کردیم.

او در مورد عدم حضور تماشاگران به خاطر مصیبت وارد شده به آبادان ادامه داد: ما همگی برای آبادانی‌های عزیز و مردم خوزستان ناراحت هستیم و به احترام آنها بعد از گل هم بچه‌های ما شادی نکردند و به هرحال بدون تماشاگربودن هم تصمیمی بود که گرفته شد.

این بازیکن در مورد نیم فصلی که به فولاد اضافه شد عنوان کرد: من قهرمانی سوپرجام را در این تیم دیدم و به آسیا هم راه پیدا کردم. به هر چه که میخواستم در یک نیم فصل رسیدم و انشاالله فصل بعد حتی فولاد از آنچه که هست بهتر نیز خواهد شد و امیدوارم اتفاقات بهتری رخ بدهد. جایگاه فولاد بالاتر از این حرف‌ها است و می‌توانست تا قهرمانی هم پیش برود.

خلعتبری در پایان در مورد دیدار امشب با شهرخودرو افزود: سابقه حضور در این تیم را دارم. شهرخودرو سقوط کرده و این یک بازی تشریفاتی است. انشالله که ما می‌بریم و جایگاه چهارمی را حفظ می‌کنیم.

کد خبر: 1142893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =