کشف ۱۲ میلیارد تومانی کالای قاچاق در تهران

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف ۱۲ میلیارد تومانی کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 700 عدد انواع مبلمان خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 120 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

سرهنگ کارآگاه علی اصغر محمودیان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف تریلر حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از 120 میلیارد ریال در محدوده کهریزک تهران شدند.

بیشتر بخوانید:

انهدام باند بین‌المللی قاچاق سوخت / ۳ سرکرده اصلی بازداشت شدند

وی گفت: طی بازرسی های اولیه مشاهده شد پلمب گمرکی تریلر شکسته و حامل انواع مبلمان و آباژور خارجی است و کالاها در سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل 705 عدد انواع مبلمان و آباژور خارجی بوده که در این راستا چهار متهم دستگیر و یک خودرو توقیف شد و پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 120 میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق اینگونه لوازم که مشابه با کیفیت تولید داخل دارند باعث تعطیلی کارگاه های تولیدی و از بین رفتن مشاغل می شود لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است.

  سرهنگ محمودیان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1142909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =