از استقلال به تیم ملی رسیدن افتخار بزرگی است

ابوالفضل جلالی که به تازگی نامش به لیست اردوی تیم ملی اضافه شده ابراز امیدواری کرد بتواند در این اردو موفق ظاهر شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ابوالفضل جلالی در مورد قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم آن هم بدون شکست به خبرنگار ما گفت: واقعا بالا بردن جام خیلی لذت بخش بود. این اتفاق را به تمام هواداران عزیز استقلال که عاشقانه پای تمیشان ایستادند تبریک می‌گویم. همچنین از کادر مدیریتی در رأس آن آقای آجرلو و کادر فنی خصوصا آقای مجیدی بسیار تشکر میکنم. همه چیز دست به دست هم داد تا ما بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

این بازیکن در مورد وضعیت خودش در فصلی که گذشت عنوان کرد: در نیم فصل اول مصدوم بودم و نتوانستم بازی کنم ولی دلم با تیم بود و خیلی از بازی‌ها از روی سکو همچون یک هوادار استقلال را تشویق کردم. به لطف خدا در نیم فصل دوم مصدومیتم برطرف شد. ابتدا به صورت جایگزین و بعد فیکس وارد زمین شدم. تمام تلاشم را کردم دینم را به آقای مجیدی و هواداران ادا کنم. امیدوارم توانسته باشم به خوبی این کار را انجام دهم.

وی که سال گذشته از تیم سایپا به اردوی تیم ملی دعوت شد در مورد اینکه باز هم این اتفاق برایش تکرار شد آن هم در لباس استقلال، نظرش را اینگونه بیان کرد: من در این اردو ابتدا در لیست انتظار بودم و خوشحالم که در نهایت انتخاب شدم. واقعا پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر کسی افتخار است و تمام تلاشم را میکنم که به ابوالفضل جلالی دوران سایپا یا بهتر از آن تبدیل شوم و بتوانم برای تیم کشورم مثمرثمر باشم.

جلالی در پایان در مورد وضعیت قراردادش با استقلال افزود: قرارداد من دوساله بود یک فصل آن گذشته و یک فصل دیگر مانده من تابع تصمیمات باشگاه هستم و قطعا خودم دوست دارم که در تیم بزرگ استقلال بمانم.

کد خبر: 1142910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =