سرمربی بعدی استقلال کیست؟

فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت مجازی از باشگاه استقلال جدا شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عصر امروز فرهاد مجیدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود پایان همکاری‌اش با باشگاه استقلال را اعلام و از هواداران این تیم خداحافظی کرد. این اتفاق در حالی رقم خورد که طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص انجام شده بود.

از نظر هواداران آبی فرهاد مجیدی که امسال موفق شد استقلال را پس از ۹ سال و بدون حتی یک باخت به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند این توانایی را داشت تا سومین ستاره آسیایی را برای تیمش به ارمغان بیاورد اما در نهایت اتفاقات به شکل دیگری رقم خورد.

مدت زمان قرارداد مجیدی

با این وجود هنوز نباید از مجیدی به عنوان سرمربی سابق استقلال یاد کنیم چرا که از متن خداحافظی این مربی اینطور به نظر می‌رسد که با توجه به قرارداد سه ساله‌اش با آبی‌ها، جدایی وی نیازمند موافقت مدیریت باشگاه است. او در بخشی از صحبت‌هایش نوشته: «مربیگری در امارات تجربه تازه‌ای برای مربی ایرانی است و از این منظر پیشنهاد کار جدیدم را دریافت کردم و طی نامه‌ای درخواست جدایی خود را تقدیم مدیریت کردم. از باشگاه می‌خواهم که با موافقت خود، من را در مسیر آینده‌ام حمایت کند.»

در این خصوص نیز امروز برخی اخبار و اسناد منتسب به قرارداد فرهاد مجیدی منتشر و با استناد به آنها اعلام شد مدت قراداد این مربی سه ساله نبوده است منتها کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار مطلبی به سه ساله بودن قرارداد تاکید و اعلام کرد وضعیت مجیدی در جلسه هیات مدیره بررسی و نتیجه تا ۲۴ ساعت دیگر اعلام خواهد شد.

سرمربی بعدی استقلال کیست؟

جامعه هواداری استقلال که فصل بعد را عملا بدون فرهاد مجیدی می‌بینند حالا بزرگترین دغدغه ذهنشان انتخاب مربی بعدی است. رصدی بر منابع رسمی و غیررسمی از جواد نکونام به عنوان تنها گزینه داخلی یاد می‌کند. البته در این بین باید کماکان یک احتمال بسیار ضعیف برای ادامه همکاری با مجیدی نیز نگه داریم.

در خصوص گزینه‌های خارجی هم هیچ نقل قول موثقی صورت نگرفته منتها مثل همیشه نام آندرا استراماچونی برجسته‌تر است و هجوم هواداران به صفحه شخصی این مربی ایتالیایی نیز آغاز شده. علاوه بر این برخی‌ها از رزوان لوچسکو مربی اهل رومانی که در کارنامه‌اش قهرمانی آسیا با الهلال عربستان دیده می‌شود نام می‌برند.

با همه این‌ها باید تاکید کنیم که در خصوص سرمربی بعدی استقلال همه چیز حول محور فرضیات و احتمالات در حال مطرح شدن است و بخش زیادی از اخبار منتشرشده صرفا شایعه بوده و برگرفته از هیجانات می‌باشد.

فاز تازه

حالا قهرمان بدون شکست بیست و یکمین دوره لیگ برتر در چالشی عجیب قرار گرفته و باید دید در نهایت چه رخدادهایی در انتظار این باشگاه پرطرفدار است. رخدادهایی که تا ۲۴ ساعت دیگر و پس از اعلام نظر رسمی باشگاه در خصوص وضعیت مجیدی وارد فاز تازه‌ای خواهد شد.

هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1142948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      با سلام به نظر من رضا عنایتی به عنوان سرمربی انتخاب بشه بهتره