سر نخواستن رضاییان دعواست!

رامین رضاییان که در نیم فصل به جمع قرمزهای تهرانی برگشت حالا با یک مشکل بزرگ در این تیم مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که لیگ بیست و یکم به اتمام رسیده هنوز باشگاه پرسپولیس اقدامی برای تمدید قرارداد رامین رضاییان نکرده است. عملکرد نه چندان چشمگیر رضاییان در کنار حواشی که همواره با او همراه بوده از دلایل عدم تمایل کادرفنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با این بازیکن است و حالا مدافع سمت راست سابق تیم ملی که در نیم فصل لیگ بیست و یکم با سر و صدای فراوان به جمع سرخپوشان اضافه شد خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد در حال هدایت به سمت درب خروجی باشگاه پرسپولیس است.

این در حالی است که از همان ابتدای حضور این بازیکن پرحاشیه شایعاتی مبنی بر شکاف رابطه او و بازبکنان پرسپولیس و البته کادرفنی این باشگاه به گوش می‌رسید.

این بازیکن که در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن هنگام تعویض خود حاشیه ایجاد کرد و با عذر خواهی به تیم برگشت، در برنامه فوتبال برتر درباره بازگشت خود به جمع قرمزها عنوان کرد: «من نزدیک به دو ماه از حقوقم را به باشگاه الدحیل بخشیدم و باشگاه پرسپولیس نزدیک به یک ماه از حقوق را به من داد تا رضایتم صادر شود. این وسط بدون هیچ منتی خیلی ضرر کردم چون می‌خواستم به پرسپولیس برگردم. با وجود ضرری که کردم به باشگاه پرسپولیس گفتم که من برای چهار ماهی که می‌آیم، هیچ دریافتی نمی‌خواهم و قراردادم را بزنید صفر، گفتند که نمی‌توانیم صفر بزنیم و سازمان لیگ ایراد می گیرد. گفتند ما ۵۰۰ میلیون می‌زنیم که گفتم باید مالیات آن را خودم بدهم. خودم خواستم این ریسک را بکنم و در این شرایط با تمام وجود کنار پرسپولیس باشم.»

این ادعای رضاییان اما با واکنش منفی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه شد. درویش در مقابل این اظهارنظر گفت: باشگاه بیشتر از ۶ میلیارد تومان به او پرداخت کرده است.

با توجه به این اتفاقات و البته قرار گرفتن نام دانیال اسماعیلی‌فر در صدر لیست خرید یحیی گل محمدی، به نظر می‌رسد رامین رضاییان در روزهای آتی در فهرست خروجی های پرسپولیس قرار گیرد.

محمد ابراهیم پور

کد خبر: 1143015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدرئیسی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      0 1
      رامین بازیکن خوبی هست ولی حرفه ای نیست هنوز پخته نشده بچه صفت هست بازیکن خوب باید اخلاق حرفه ای داشته باشه وبه کادر فنی احترام بگذارد
    • وحید IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      1 0
      وقتی میخواهی عظمت یه تیمو ببینی خبرهای حوالی تیمو رصد کن ما یک بازی کنم از تیم میخواد بر ه چقدر دربارش تیتر میزنن در مقابل یه تیم دیگه مربیش ول کرد رفت اینقدر تیتر نخورد