جا ماندن تیم ملی والیبال از پرواز

تیم ملی والیبال کشورمان در راه رسیدن به برازیلیا به دلیل تأخیر چند ساعته پرواز ترکیش از پرواز سوم خود جا ماند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل صربستان به بلگراد سفر کرده بود، جمعه ۱۳ خرداد ماه جهت شرکت در نخستین هفته لیگ ملت‌های والیبال از بلگراد عازم برازیلیا شد.

بیشتر بخوانید

تیم ایران در والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا فینالیست شد

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ملی‌پوشان کشورمان ابتدا عازم استانبول شدند و سپس با پرواز ترکیش، استانبول را به مقصد سائوپائولو ترک کردند تا پس از پروازی ۱۴ ساعته با فاصله زمانی چهار ساعته با پرواز سائوپائولو به برازیلیا خود را به محل برگزاری این رقابت‌ها برسانند که به دلیل تأخیر پرواز استانبول به سائوپائولو، کاروان والیبال ایران به پرواز سوم خود یعنی سائوپائولو به برازیلیا نرسید.

پس از اعتراض‌ و پیگیری امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان به هواپیمایی ترکیش، مسئولان این شرکت هواپیمایی قول دادند که با پرواز بعدی تیم ایران را به برازیلیا برسانند.

بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان پس از یک سفر هوایی ۱۴ ساعته و هشت ساعت معطلی در فرودگاه سائوپائولو به سمت برازیلیا محل برگزاری هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال خواهند رفت و  روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه از ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل تیم ملی چین حاضر خواهند شد.

همچنین برخی از چمدان‌های بازیکنان و کادر فنی در باربری فرودگاهی هواپیمایی ترکیش دچار شکستگی شد تا جایی که برخی از بازیکنان مجبور به خرید چمدان جدید شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1143075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =