افزایش قیمت خودرو با هیچ محاسبه‌ای قابل پذیرش نیست

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروی داخلی گارانتی‌های لازم را ندارد و خودروسازان نتوانسته‌اند رضایت صددرصدی مردم را جلب کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محمدحسن آصفری با اشاره به اینکه واردات خودرو به کشور انحصار خودروسازی‌های داخلی را از بین می‌برد، اظهارکرد: خودروساز داخلی حاضر نیست توقعات مردم در زمینه کیفیت تولیدش را برآورده کند به ویژه در بحث گرانی خودرو که متأسفانه افزایش قیمت خودرو با هیچ محاسبه‌ای جور در نمی آید.

وی با بیان اینکه افزایش هر سه ماه یک بار خودرو به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست، افزود: خودروی داخلی گارانتی‌های لازم را ندارد و خودروسازان نتوانسته اند رضایت صددرصدی مردم را جلب کنند.

آصفری با بیان اینکه واردات خودرو از موضوعات مهمی است که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد، بیان کرد: البته خودروساز داخلی باید بداند که اگر رویکرد خود در زمینه تولید خودرو را ادامه دهد و تغییرات لازم را اعمال نکند، واردات ادامه خواهد یافت. همچنین نباید برای واردات خودرو ارزی از کشور خارج شود.

نماینده مردم اراک با بیان اینکه باید از ارزی که در خارج از کشور موجود است برای واردات خودرو استفاده شود، گفت: افرادی که علاقمند واردات خودرو هستند باید ارز لازم برای واردات خودروی خودشان را تامین کنند و این ارز باید ارزی باشد که بازارش خارج از کشور باشد به عنوان مثال ما کالاهایی را صادر می‌کنیم و نمی‌توانیم ارز آن را به کشور وارد کنیم لذا ما به واسطه این منابع بیرونی می توانیم خودرو به کشور وارد کنیم و باید این مسئله را مد نظر قرار گیرد.

منبع: بازار

کد خبر: 1143233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =