انتقاد تند پیشکسوت استقلال از فرهاد مجیدی!

پیشکسوت استقلال می‌گوید باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که با رفتن فرهاد مجیدی اتفاقی برایش نیفتد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا رجبی که بسیار به شکل خداحافظی مجیدی از استقلال انتقاد دارد در این رابطه به خبرنگار ما گفت: من خیلی شفاف می‌گویم مجیدی از ۴۰ روز پیش به آقای آجورلو گفته بود که من میروم. به نظر من آقای آجورلو مدیریت کرد و نخواست که این مسئله زودتر عنوان شود و به خوبی مدیریت کرد تا تیم با آرامش به قهرمانی برسد اما می‌خواهم ببینم آقای مجیدی عزیز شما سومین چهارمین بار است که این کار را می‌کنید. دقیقا وضعیت مثل حذفی سال گذشته شده که مجیدی از دست داد و رفت چون او خویشتنداری ندارد. حداقل اجازه نداد یک هفته از خوش گذرانی مردم بابت قهرمانی بگذرد. به هرحال او در بین قشری از هواداران محبوب است.

وی در همین باره ادامه داد: وقتی مجیدی می‌گوید فرزند استقلال و ناصر حجازی هستم باید در عمل نیز آن را نشان دهد. آقای حجازی چه زمانی به این تیم پشت کرد؟ اگر جای قلعه نویی بودی که این همه جام آورده چه کار می‌کردی؟ حتما باید به سوئیس می‌رفتی!  من به عنوان کسی که ۲۰۰ بخیه در پایم است و عمرم را برای باشگاه استقلال گذاشتم برای هواداران ناراحتم که چقدر با ناصداقتی با آنها برخورد می شود.

رجبی خطاب به مجیدی عنوان کرد: روزی که جام را گرفتی نباید گریه می‌کردی. باید می خندیدی از اینکه قرارداد بسته ای و داری به امارات می‌روی. شما پول را به هوادار ترجیح می‌دهی. یکبار بهانه خانواده را آورد، یکبار با مدیرعامل درگیر شد و اینبار هم بهانه دیگری برای رفتن آورد. فوتبال امارات کجایش بین المللی است که شما بروی و رشد کنی؟ مطمئن هستم اگر آنجا هم چند بازی نتیجه نگیرد اخراجش می‌کنند آن موقع باید به مملکتش برگردد ولی خیلی دیر است. من دو مدرک دکتری دارم و ۱۲ سال در استقلال بودم باید در خانه  بنشینم؟ آن وقت این آدم بیاید با حیثیت باشگاه و عاطفه مردم اینگونه بازی کند. البته آنقدر این باشگاه بزرگ است که با رفتن مجیدی مشکلی پیش نیاید. آقای مجیدی چند هوادار دارای معلولیت به تیمت آوردی اگر واقعا این‌ها برایت اهمیت داشتند که اینگونه تیم را رها نمی کردی. دیگر نسل جدید هم متوجه شده چی به چی است؟  

رجبی یادآور شد: اگر در یونان می رفتی مربی می شدی می گفتیم به خاطر آینده ات است. آخر در اماراتی که هنوز بزرگ‌های مربیگری بیشتر از چند هفته دوام نیاوردند و آینده‌ای متصور نیست و فقط قرارداد مالی‌اش بیشتر است رفتی؟

پیشکسوت استقلال در مورد سرمربی بعدی استقلال گفت: به نظرم از همین الان بسته اند و آقای نکونام به احتمال زیاد سرمربی خواهد شد. آقای آجورلو سکوت کرد چون چاره ای نداشت و دوست داشت حواشی وجود نداشته باشد.

کد خبر: 1143250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی فرجی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      1 0
      حقو گفته