حمله اراذل و اوباش مسلح به پلیس ۱۱۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حمله اوباش مسلح و قمه به دست به مأمور پلیس ۱۱۰ و مجروحیت شدید مأمور انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر درگیری‌ اوباش با مأموران پلیس در منطقه مرتضی‌گرد، در این رابطه اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری دسته‌جمعی در مرتضی‌گرد، بلافاصله عامل موتورسوار 110 به محل اعزام شد که قصد ایجاد آرامش را در محل داشت. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله بعد از حضور مأمور موتورسوار، یکی از طرفین درگیری با قمه به مأمور حمله‌ور شده و وی را از ناحیه گردن و دست چپ شدیداً مجروح کرد و بلافاصله از محل متواری شد.  

وی تصریح کرد: پس از این حادثه یکی از مأموران که در کانکس نزدیکی محل درگیری بود، برای کمک به محل مراجعه کرد و با حضور مأمور در صحنه دو نفر از اراذل و اوباش حاضر در صحنه دستگیر شدند.

 به گفته وی، تلاش برای بازداشت دیگر افراد درگیر در این حادثه که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند و در حال حاضر متواری و مخفی شده‌اند، ادامه دارد.  

این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس با قدرت و اقتدار با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند. 

 امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد چند شرور با حضور در یکی از کوچه‌های منطقه مرتضی‌گرد، ضمن عربده‌کشی و فحاشی، با سلاح سرد و قمه اقدام به تخریب منزل و خودرو کرده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در منطقه شده بودند، اوباش لحظاتی بعد با رؤیت مأمور موتورسوار پلیس 110، با گستاخی تمام با سلاح سرد به وی نیز حمله‌ور شده و مأمور پلیس را نیز زخمی کرده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =