فصل را در مس ادامه می‌دهم/ به سعید صادقی تبریک می‌گویم

کاپیتان مس رفسنجان ضمن تبریک عنوان بهترین پاسور لیگ به سعید صادقی اعلام کرد فصل بعد نیز در تیم مس ماندنی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن آذرباد بسیار در تلاش بود تا بتواند عنوان بهترین پاسور بیست و یکمین دوره لیگ برتر را کسب کند. او که قبلا دو مرتبه در لیگ یک به این عنوان رسیده بود قصد داشت آن را در لیگ برتر هم تکرار کند اما سعید صادقی با ۱۴ پاس گل (۴ پاس گل بیشتر از آذرباد) به این عنوان دست پیدا کرد.

آذرباد در خصوص تساوی مس رفسنجان مقابل پیکان در آخرین هفته لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: ما اول بازی یک پنالتی دادیم و کار سخت شد اما فشار آوردیم و گل دوم را زدیم. موقعیت‌های زیادی در این بازی شاهد بودیم و در نهایت مساوی شد که به نظرم عادلانه بود. خیلی دوست داشتیم فصل را با برد به اتمام برسانیم اما نشد.

او در مورد دادن ۱۰ پاس گل ادامه داد: من تلاشم را تا روز آخر انجام دادم که بتوانم به عنوان بهترین پاسور لیگ انتخاب شوم ولی این اتفاق نیفتاد. به سعید صادقی تبریک می‌گویم که به این مهم دست پیدا کرد. به هر حال فوتبال به همین چیزهایش قشنگ است و باید هوای همدیگر را داشته باشیم.

این بازیکن درباره جایگاه مس رفسنجان در جدول نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من جایگاه ششمی برای تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند خیلی خوب است و نباید توقعات بالا داشت.

آذرباد در پایان یادآور شد: من سال بعد با مس رفسنجان قرارداد دارم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌های خودم را ارائه دهم تا ضمن مثمرثمر بودن برای تیمم، بتوانم پیراهن تیم ملی را نیز بر تن کنم.

کد خبر: 1143282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =