چگونه فردی را در واتساپ بلاک کنیم که متوجه نشود

ممکن است در برنامه واتس آپ پیام های مزاحمت آمیزی دریافت کنید اما راههای مسدود کردن آنهارا ندانید و این موضوع برایتان دردسر ساز شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، واتساپ یکی از پرکاربردترین برنامه هایی است که با کم‌ترین هزینه امکان ارسال پیام های نوشتاری، فایل های صوتی، فیلم و عکس را به دیگر کاربران واتساپ در سراسر جهان فراهم می کند؛ به همین دلیل امکان دریافت پیام های اسپم بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

آموزش تشخیص قرار گرفتن در وضعیت هاید استوری واتساپ

برای کاهش دریافت این پیام ها می توان کاربری که پیام را ارسال کرده یا همان مخاطب ناخواسته را مسدود کرد. برای انجام این کار باید مراحلی را طی کرد که ما در این قسمت از ترفندستان بخش تکنولوژی نمناک به طور کامل به شما آموزش می دهیم که چگونه در واتساپ بلاک کنیم که کسی متوجه نشود؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

گاهی مخاطبی پیام هایی بی محتوا ارسال می کند و در طول روز باعث مزاحمت می شود که برای افراد چندان خوشایند نیست؛ زیرا آزاردهنده و استرس زا است و وقت و انرژی زیادی از آدم می گیرد. به همین دلیل افراد به دنبال راه حلی هستند که مانع از ارسال پیام آن کاربر شوند یا درواقع تمام روابط با آن شخص مورد نظر قطع شود؛ به گونه ای که نتواند پروفایل، استوری ها و آخرین بازدید را دیده یا حتی پیامی ارسال کند یا حتی تماسی برقرار نماید و همانطور که پیش از این هم گفتیم؛ یکی از این ترفند ها بلاک کردن است که شامل دو روش می باشد:

روش اول

برای انجام این روش که چگونه در واتساپ بلاک کنیم که کسی متوجه نشود؛ ابتدا باید صفحه واتساپ را باز کرد، سپس بر روی سه نقطه بالا صفحه کلیک کنید تا گزینه تنظیمات نمایان شود، پس از وارد شدن به قسمت تنظیمات؛ باید گزینه privacy یا حریم خصوصی را بزنید؛ در این مرحله نوبت انتخاب گزینه مخاطبین مسدود شده است زیرا لیستی از افراد مسدود شده را نشان می دهد که در بالای آن دکمه افزودن وجود دارد؛ با زدن آن گزینه می توان مخاطب جدید انتخاب شده را به لیست مخاطبان مسدود شده اضافه کرد تا دیگر راه ارتباطی وجود نداشته باشد.

روش دوم

برای استفاده از این روش که ساده‌ترین ترفند نیز به حساب می آید؛ باید ابتدا برنامه واتساپ را باز کرد و بعد بر روی نام مخاطب مورد نظر کلیک کرد تا وارد صفحه گفتگو آن شد، بعد از ورود باید نوار بالای صفحه را بزنید تا امکان دسترسی به تنظیمات مخاطب فراهم شود، پس از آن باید به انتهای صفحه بروید و گزینه block contact که یکی مانده به آخر است و رنگ قرمزی دارد را کلیک کنید تا فرد مورد نظر بلاک شود.

کلام آخر

حال که دانستید چگونه در واتساپ بلاک کنیم که کسی متوجه نشود؛ بهتر است هر چه سریع تر اقدام کنید تا دیگر مزاحمتی ایجاد نکنند و وقت گران بهای شما را تلف نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • منصور IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      6 0
      بلاک کردم طرف متوجه شد چرته
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      9 1
      متوجه شد بلاک شده