مقصد لواندوفسکی مشخص شد

در این مطلب شما را از به روزترین اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا آگاه می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به روزترین اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* رئال مادرید قصد دارد اورلین شوامنی را با قراردادی دائمی از موناکو به خدمت بگیرد. توافق کامل برای هزینه 80 میلیون یورو به اضافه موارد اضافی حاصل شد، کل بسته به ارزش 100 میلیون یورو برای هافبک فرانسوی خواهد بود.

* بین اسپورت: بارسلونا و گاوی بر سر مدت قرارداد و بند آزادسازی به توافق رسیده‌اند اما هنوز بر سر دستمزد به توافق نرسیده اند. باشگاه همچنان او را به عنوان یک ستاره آینده دار می‌بیند.

* رومانو: میلان همچنان روی جذب رناتو سانچز به عنوان هدف اصلی خط هافبک کار می کند. مذاکرات با لیل ادامه دارد، زیرا میلان سانچز را پس از آغاز مذاکرات در ژانویه گذشته می‌خواهد.

* رومانو: آ اس رم در حال برنامه ریزی برای انجام تست های پزشکی نمانیا ماتیچ احتمالا در ماه جولای است. توافق کامل بر سر یک قرارداد یک ساله حاصل شد. قرارداد تا ژوئن 2023 به زودی امضا می‌شود.

* دی‌مارزیو: پائولو دیبالا یک گزینه جالب برای اتلتیکو مادرید است اما فعلا این بازیکن آرام است و منتظر گزارش ایجنتش است تا بفهمد چه تیم هایی واقعا به او علاقه دارند. اینتر آمادگی خود را برای برقراری تماس نشان داده است.

* نیکولو شیرا: بارسلونا، چلسی، پاری سن ژرمن و یوونتوس به کولیبالی علاقه مند هستند. ناپولی 40 میلیون می‌خواهد تا فوراً آن را بفروشد.

* مارکا: سائول پس از پایان دوره قرضی خود در چلسی به اتلتیکومادرید بازگشت.

*‌ رومانو: اخراج مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن در روزهای آینده رسمی خواهد شد.

* لواندوفسکی: می‌خواهم بایرن را ترک کنم و جز پیشنهاد بارسلونا، هیچ پیشنهاد دیگری را قبول نخواهم کرد. چیزی در من مرده است، می خواهم برای احساسات بیشتر در زندگی ام بایرن را ترک کنم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1143377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =