تکلیف سرمربی و لیست خرید استقلال مشخص شد

به نظر می‌رسد بحث انتخاب سکاندار فصل بعد استقلال به نتیجه مطلوب مدیران این باشگاه رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال تهران که لیگ بیست و یکم را بدون باخت به اتمام رساند و جام قهرمانی را بالای سر برد، این روزها در انتظار معرفی سرمربی فصل بعد خود است. انتظاری پس از جدایی فرهاد مجیدی آغاز شد و پس از مطرح شدن اسامی آندرا استراماچونی و رزوان لوچسکو به عنوان گزینه های خارجی و جواد نکونام به عنوان تنها گزینه داخلی به نظر می‌رسد حالا تیم مدیریتی این باشگاه روی جواد نکونام به توافق نهایی رسیده‌اند.

معرفی نکونام تا پایان وقت چهارشنبه

یکی از منابع آگاه که خواسته نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام قطعی شدن تمایل استقلالی‌ها به نکونام، اذعان داشت که تا آخر وقت روز چهارشنبه (فردا) این مربی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به گفته وی لیست خرید آبی‌ها نیز کاملا مشخص است و برخی گمانه‌زنی‌ها صرفا بازی رسانه‌ای است. در این لیست که 70 درصد آن با نظر مستقیم نکونام بسته می‌شود چهره‌های صاحب نام و محبوب از لژیونر گرفته تا بازیکنانی از فولاد و فوتبالیست های اروپایی به چشم می‌خورد.

خریدهای جذاب در سبد استقلال

در این خصوص گفته شده که کاوه رضایی را باید مهاجم فصل بعد استقلال بدانیم. ظاهرا قرار است نکونام از بین پاتوسی و کولیبالی یک بازیکن را با خود به جمع آبی‌ها بیاورد که در این بین احتمالات مربوط به پاتوسی بیشتر است. ضمن اینکه پیوستن علیرضا کوشکی وینگر فصل قبل فولاد به استقلال هم قطعی است.

سعید صادقی که در لیگ بیست و یکم توانست عنوان بهترین پاسور لیگ را به نام خود ثبت کند مورد توجه تیم‌های متعدد منجمله پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت تصمیم گرفته با قراردادی سه ساله استقلالی شود.

ضمن اینکه امین قاسمی نژاد و آرش رضاوند که نیمفصل از استقلال جدا شدند قرار است برای فصل بعد به این تیم برگردند.

با توجه به جدایی رودی ژستد و احتمالا کوین یامگا دو بازیکن اروپایی دیگر برای فصل بعد به آبی‌های تهرانی اضافه می‌شوند. طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ایسکانیوز رسیده یکی از این بازیکنان توسط گابریل پین معرفی شده و یکی دیگر مورد انتخاب جواد نکونام است.

تقویت کادر فنی

کادر فنی استقلال برای فصل بعد نیز تقویت می‌شود. در این خصوص روز گذشته (دوشنبه) تمدید گابریل پین قطعی شد و باید این مربی را به عنوان دستیار جواد نکونام بدانیم. با جری ساناک که در زمان مربیگری وینفرد شفر حضور در استقلال را تجربه کرد، این روزها با مدیران باشگاه در حال مذاکره است و چنانچه توافق نهایی حاصل نشود یک مربی تمرین دهنده اسپانیایی با پیشنهاد نکونام و در صورت تایید از سوی پین به کادر این تیم اضافه می‌شود.

هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1143391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =