افرادی که با اطلاعات نادرست دولت را وارد جراحی اقتصادی کردند؛ مجرمند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اینکه مسئولان اعلام می‌کنند زیرساخت کالابرگ الکترونیکی آماده نیست جای تعجب دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه آماده نبودن زیرساخت کالابرگ الکترونیکی جای تعجب دارد، اظهار کرد: کسانی که به دولت در این بخش وعده داده و دولت را وارد میدان کردند و گفتند که ما در همه بخش‌ها زیرساخت‌های لازم را آماده کرده‌ایم، چه در بخش دهک بندی ها و چه در بخش تهیه کالابرگ الکترونیکی باید پاسخگو باشند چراکه این افراد مجرم هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دولت باید با کسانی که عامل نابسامانی در این شرایط هستند شدیدترین برخوردها را داشته باشد، حتی افرادی که در همین دولت سیزدهم وارد کابینه شده‌اند لذا این افراد در آینده و در روند فعالیت‌های دولت و در زمینه اصلاحات اقتصادی توان مدیریت سیستم های اقتصادی را ندارند.

مسئولین دولتی در صدا و سیما حاضر شدند و وعده دادند که کالابرگ الکترونیکی را تهیه خواهند کرد لذا دولت وقتی این موضوع را اعلام می‌کند باید کاملاً به عواقب آن موضوعات احاطه داشته باشد

وی با بیان اینکه تهیه کالابرگ الکترونیکی از جمله قوانین مصوبه مجلس است گفت: مسئولین دولتی در صدا و سیما حاضر شدند و وعده دادند که کالابرگ الکترونیکی را تهیه خواهند کرد لذا دولت وقتی این موضوع را اعلام می‌کند باید کاملاً به عواقب آن موضوعات احاطه داشته باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه‌ نقدی باعث افزایش نقدینگی و تورم خواهد شد، گفت: همچنین این موضوع باعث می‌شود تا ارزش منابعی که دولت به مردم می‌دهد کاسته شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تهیه کالا برگ می تواند سفره مردم را پررنگ تر کند، تاکید کرد: حتماً از این طریق مردم به راحتی می توانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و برنج تهیه کنند و سبد غذایی مردم پیرو این رویکرد تضمین شود.

نماینده مردم رشت اظهار داشت: وقتی پول نقد به مردم داده می‌شود معلوم است که یک خانواده با گرفتاری‌های زیادی این پول را در محل های غیر ضروری خرج خواهد کرد و عملاً زندگی مردم مختل می شود.

دولت نباید در جریان جراحی اقتصادی بدون ساز و کار ادامه راه را بپیماید به عنوان مثال نمی شود در یک اتاق عملی که قسمتی از بدن یک بیمار شکافته شده دکتر مربوط بگوید ما ابزار و امکانات لازم را برای ادامه کار نداریم

وی تأکید کرد: مجلس باید هر جا که دولت از قانون عدول می کند با انجام تحقیق و تفحص از مشکلات جلوگیری کرده و نام افرادی که در دل دولت به دولت خیانت می‌کند را افشا کند.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: دولت نباید در جریان جراحی اقتصادی بدون ساز و کار ادامه راه را بپیماید به عنوان مثال نمی شود در یک اتاق عملی که قسمتی از بدن یک بیمار شکافته شده دکتر مربوط بگوید ما ابزار و امکانات لازم را برای ادامه کار نداریم .

وی اظهارکرد: مسببین انحرافات اقتصادی دولت باید به اشد مجازات برسند حتی مسئولانی که به کابینه سیزدهم راه پیدا کرده اند.

منبع: خبرگزاری بازار

کد خبر: 1143482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =