آخرین اخبار از حادثه ریزش متروپل / هویت ۴۳ جانباخته شناسایی شد

فرماندار آبادان از تایید هویت ۴۳ پیکر جانباخته حادثه متروپل توسط پزشکی قانونی خبر داد و گفت: پیکر ۴۱ نفر به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احسان عباسپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ‌با تلاش گروه‌های جستجو و آواربردار در 15 روز از حادثه متروپل 43 پیکر از زیر آوار خارج و برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شدند، اظهار داشت: پیکرها پس از احراز هویت و شناسایی به خانواده‌هایشان تحویل داده شد تا به خاک سپرده شوند.

بیشتر بخوانید

آخرین اخبار از حادثه ریزش متروپل / شمار جان‌باختگان به ۴۳ تن رسید

وی با بیان اینکه برای هر 43‌ جانباخته حادثه متروپل آبادان جواز دفن صادر و تا صبح امروز پیکر 41 نفر به خاک سپرده شده است، افزود: ‌اکنون عملیات آواربرداری در ساختمان متروپل آبادان با شتاب بیشتری در حال انجام است و در روزهای آینده تصمیم نهایی برای نوع تخریب باقی مانده ساختمان گرفته می‌شود.

خاکسپاری پیکرهای 2 جانباخته متروپل در قطعه ورزشکاران آبادان

پیکرهای 2 مربی رزمی کار آبادانی که در حادثه متروپل جان باختند امروز تشییع و در قطعه ورزشکاران آرامستان آبادان به خاک سپرده شد. در آیین تشییع پیکرهای عبدالرحمان و عبدالامیر بهبهانی 2 برادر جانباخته حادثه متروپل آبادان جمعی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با تسلیت به جامعه ورزش و شهروندان آبادانی گفت: برادران بهبهانی از مربیان خوشنام رشته‌های رزمی منطقه آزاد اروند بودند که پیکرهای آنها در قطعه ورزشکاران به خاک سپرده شد.

علی رضایی‌شکیب اظهار داشت: حادثه متروپل آبادان از حوادث تلخ و جانسوزی است که جامعه ورزشی را نیز داغدار و باعث تالم خاطر همگان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =