امکان برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با دیگر دانشگاه‌ها فراهم شود

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: تصمیم گیران در زمینه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی زمینه تعامل با دیگر دانشگاه ها را فراهم کنند چون دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی پیشرو است.

لیلا نیرومند، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و دبیر محور فرهنگی رویداد دوم کرسی آزاد اندیشیده درباره تاثیرات کرسی های آزاد اندیشی در روند جامعه پذیری قشر دانشگاهی کشور به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: دانشجویان بر این باور هستند که این کرسی ها باعث رشد و بالندگی آنها شده است. البته در مقایسه با دوره قبل میتوان به این نکته اذعان داشت که روز به روز دانشجویان در زمینه تحلیل،تفسیر ، استناد،استدلال و ... پیشرفت داشتند.

وی افزود: دانشجویان در این کرسی ها در صورت عدم باور به نظرات گروه مقابل باید بتوانند در قالب یک سخنران  شرایط را مدیریت کرده و سعه صدر داشته باشند.
این استاد دانشگاه ادامه داد: این نشست ها باید بتواند در عرصه های کلان و تصمیم گیری ها موثر باشد البته بعد از اتمام این کرسی جلسات متعدد در راستای بررسی عملکردها برگزار شده و طبیعتا این نشست می تواند در ارتقای تاثیرگذاری این کرسی ها موثر باشد.

به گفته  عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال موضوعات مورد بحث دانشجویان جزو مسایل روز جامعه محسوب شده و همین نظرات می تواند به جامعه تسریع یابد. البته پیشنهاد می شود تا تصمیم گیران بتوانند با دانشگاه های دیگر مراودات داشته و بتوان این رویداد را در عرصه گسترده برگزار کرد چون این اقدام باعث رشد و بالنگی دانشجویان می شود.
نیرومند ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دیگر دانشگاه ها پیشگام بود و سابقه دو دوره برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را داشته است.

وی اظهار کرد: بی شک هر فعالیتی از نقاط ضعف و قوت برخوردار است و مسولان فرهنگی هم انتقادها را پذیرفته و در صدد رفع آن هستند. بی شک در این دوره نقاط ضعف و قوت شناسایی و بررسی می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بانی برگزاری کرسی آزاد اندیشی است و دانشجویان در این زمینه به شکل مطلوب فعالیت کردند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1143547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =