رجبی: حق استقلال بود که قهرمان شود

پیشکسوت آبی‌پوشان اعتقاد دارد که فرهاد مجیدی باید دلایل جدایی‌اش را شرح می‌داد.

 به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا رجبی در حاشیه دیدارهای لیگ دسته اول اظهار داشت: خوشحالم که ملوان و مس توانستند به سطح اول فوتبال برگردند و ناراحتم که شاهین و ماشین سازی سقوط کردند.

بیشتر بخوانید:

مدیرروستا: در مورد دستیاران مهدوی‌کیا تصمیم می‌گیریم

وی با تمجید از مدیریت استقلال بابت قهرمانی اظهار داشت: استقلال امسال همه جوره خوب بود و مدیریت توانست شرایط بسیار خوبی را چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ حمایت از کادر فنی فراهم کند. حق استقلال بود که قهرمان شود. شعار «ما نمی‌بازیم» روی روحیه همه تاثیر گذاشته بود و در نهایت هم آبی‌ها به قهرمانی بدون شکست رسیدند. از دلایل مهم قهرمانی می‌توان به مدیریت آجورلو اشاره کرد که کم حاشیه داشت و اهل مصاحبه نداشت. تیم همدل بود و همه تلاش کردند تا جام فراهم شود.

پشکسوت آبی‌پوشان درباره سبک بازی استقلال که مورد انتقاد برخی بود هم گفت:‌ خودم یکی از منتقدین سبک بازی استقلال بودم و یش‌بینی می‌کردم استقلال تساوی‌های زیادی داشته باشه زیرا در خط حمله خلاقیت کمی را شاهد بودیم. البته تیم‌های دیگر هم تساوی و شکست داشتند و این مساله هم در قهرمانی آبی‌ها تاثیرگذار بود. همانطور که گفتم سبک بازی را آن‌چنان نمی‌پسندیدم اما تیم قهرمان شد و آن را به هواداران و مدیریت و کادر فنی تبریک می‌گویم.

تحلیل رجبی از آمار فوق‌العاده استقلال اینگونه بود: وقتی یک تیم بدون شکست و با کمترین گل خورده قهرمان می‌شود یعنی درصد تاثیر کادر فنی زیاد و مفید بوده. بقیه هم تامین منابع مالی،‌ اسپانسرها و مدیریت است که همه در کسب جام شود. از لحاظ فنی هم گفتم سبک بازی را نپسندیدم اما به هر حال این تیم قهرمان شد. ای کاش مجیدی می‌ماند. هر کسی حق انتخاب دارد. ای‌کاش یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌شد و مجیدی حرف‌های خود را بیان می‌کرد. این که ناگهانی تیم را ترک کنید و توضیحی هم ارائه نشود به نظرم اندکی بی‌احترامی است. نقش پین؟ به نظرم او هم در ساختار دفاعی نقش داشت اما آن طور نبود که همه چیز زیر سر او باشد. هر کسی به اندازه خود تاثیر گذاشت.

وی درباره دیگر تیم‌ها عنوان کرد: سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوبی داشتند اما آرامش استقلال را نداشتند. استقلال مدیریت حواشی را بسیار عالی انجام داد نوسان لیگ بالا بود. سپاهان یک برد خوب کسب می‌کرد و در دیداری آسان ناکام بود. به طور کلی اما انتقاداتی به شیوه مدیریت وارد است که هنوز نتایجی اعلام نشده. باید چنین مسایلی را پیش‌بینی کرد. خوب نیست که انتهای لیگ اینگونه بی‌نظرم پیش برود.

رجبی در پایان درباره گزینه مربیگری خود برای استقلال گفت: من نظرم روی امیر قلعه‌نویی است. با توجه به شرایط فعلی بعید است مربی خارجی وارد ایران شود. بین گزینه‌های داخلی هم بعد از مجیدی تنها قلعه‌نویی است که می‌تواند حواشی را جمع کند. به عنوان هوادار نظر می‌دهم و چون او زیر و بم فوتبال ایران را می‌شناسد اینگونه می‌گویم. هرچند که به نظرم آقای آجورلو با جواد نکونام از مدت‌ها پیش صحبت کرده و اتفاق خوبی نیست که در این زمینه شفاف صحبت نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =