بازگشت برد پیت به پرده سینما با «قطار سریع‌السیر»

بازیگر مطرح سینمای هالیوود با فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» به چرخه اکران باز خواهد گشت، این فیلم اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از پنجم ماه آگوست سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «برد پیت» بازیگر مطرح سینمای هالیوود با فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» به چرخه اکران باز خواهد گشت، این فیلم اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از پنجم ماه آگوست سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط زاک اولکویچ بر اساس رمانی از کوتارو ایساکا به رشته تحریر درآمده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲، توسط سونی پیکچرز اینترتینمنت در ایالات متحده به نمایش درآید.

قطار سریع السیر روایتی از دیدار پنج آدمکش حرفه‌ای

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» آمده است: پنج آدمکش حرفه‌ای در یک قطار شینکانسن ژاپنی همدیگر را می‌یابند و می‌فهمند که مأموریت هر یک مربوط به مأموریت چهار نفر دیگر است.

«دیوید لیچ» کارگردان سینمای هالیوود کارگردانی فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» را بر عهده دارد. وی برای برد پیت پنج بار و برای ژان کلود ون دام دو بار بدل‌کاری کرده‌است.

در ژوئن ۲۰۲۰ اعلام شد که سونی پیکچرز دیوید لیچ را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرد و قرار شد برد پیت در این فیلم بازی کند. جوئی کینگ برای پیوستن به نقشی که به عنوان نقش مکمل در «سطح کمو» توصیف شده وارد مذاکره شد.

در سپتامبر، اندرو کوجی نیز اضافه شد، آرون تیلور-جانسون و برایان تایری هنری که در ماه اکتبر به این مجموعه پیوستند. در نوامبر سال ۲۰۲۰، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن و هیرویوکی سانادا به جمع بازیگران اضافه شده‌اند. در دسامبر، لیچ فاش کرد که کارن فوکوهارا به جمع بازیگران نیز پیوسته‌است و جاناتان سلا به عنوان فیلمبردار مشغول به کار می‌باشد.

پیش تولید فیلم قطار سریع السیر در اکتبر سال ۲۰۲۰ در لس آنجلس آغاز شد. فیلمبرداری در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ آغاز شد.

منبع:میزان

کد خبر: 1143676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =