کالابرگ الکترونیکی نقدینگی را مهار می‌کند

نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است: کالابرگ الکترونیکی خواهد توانست جلوی نقدینگی در جامعه را بگیرد و دولت باید در مدیریت این بخش دقت را داشته باشد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا با اشاره به وضعیت توزیع نهاده های دامی در کشور گفت: دولت باید محاسبه دقیقی در زمینه توزیع و تامین نهاده های دامی برای مرغ داران داشته باشد.

وی تصریح کرد: بی نظمی در زمینه توزیع نهاده های دامی و نابه سامانی در زمینه قیمت آنها نباید منجر به فشار اقتصادی بر مردم شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: پیرو حذف ارز ترجیحی مقرر بود که قیمت ۴ قلم کالا تغییر قیمتی داشته باشد اما در حال حاضر ۵۰ الی ۶۰ قلم کالا تغییر قیمتی پیدا کرده است.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه دولت و دستگاه های ناظر به درستی نتوانستند نظارت صحیحی بر بازار کالای اساسی داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به عدم آماده سازی کالابرگ از سوی دولت بیان کرد: دولت باید در زمینه کالابرگ نیز اقدام عاجلی را مدنظر قرار دهد.

وی ادامه داد: تهیه و تامین کالابرگ الکترونیکی می تواند جلوی نقدینگی در جامعه را بگیرد و دولت باید در مدیریت این بخش، نهایت دقت را داشته باشد و زیرساخت های کالابرگ را آماده کند.

منبع: خبرگزاری بازار

کد خبر: 1143805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =