بازگشت سربازان استقلال قطعی شد

بازگشت دو بازیکن سرباز استقلال به این تیم برای فصل بعد قطعی شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که تنور نقل و انتقالاتی فوتبال کشورمان رفته رفته داغ می‌شود، باشگاه استقلال که پس از قهرمانی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر هنوز سرمربی خود برای فصل بعد را نشناخته، تا پیش از این فعالیت خاصی در بازار نقل و انتقالات نداشته و همین موضوع باعث دلخوری هواداران این تیم شده بود اما طبق خبری اختصاصی که روزنامه امتیاز در شماره صبح امروز خود منتشر کرده، به نظر می‌رسد وقت آن شده که اولین خبر خوش در اردوگاه آبی اعلام شود.

در همین خصوص یکی از منابع نزدیک به باشگاه استقلال که خواسته نامش محفوظ بماند اطلاع داده که روز گذشته (شنبه ۲۱ خرداد) اقدامات مربوط به حل مشکل سربازی محمدحسین مرادمند انجام شده و این بازیکن قطعا فصل بعد را در استقلال توپ خواهد زد. سیاوش یزدانی نیز که در آزمون دکتری پذیرفته شده منتظر انجام مصاحبه مربوط به پذیرش است و بر اساس اقداماتی که در حال انجام است به نظر می‌رسد ادامه تحصیل این مدافع محبوب آبی‌ها نیز قطعی خواهد بود و می‌تواند به همراه مرادمند به استقلال برگردد.

زمستان سال گذشته بود که این دو بازیکن با اعلام سازمان وظیفه عمومی مشمول خدمت سربازی معرفی شدند و جهت گذراندن این دوره به ملوان رفتند.

کد خبر: 1143849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =