همدانی: هیچ کس از ماجرای پشت پرده جدایی مجیدی با خبر نیست

پیشکسوت استقلال گفت: رفتن مجیدی از استقلال پشت پرده دارد که در آینده نمایان خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در خصوص شرایط استقلال و قهرمانی بدون شکست این تیم اظهار داشت: باید قهرمانی استقلال را به همه هواداران استقلال تبریک بگویم که بعد از چند سال با توجه به سوء مدیریت هایی که در استقلال وجود داشت امسال قهرمانی به دست آمد. استقلال سال بسیار سختی را پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم با آمدن یک مدیر نسبتا خوب تفکرات باشگاه استقلال تغییر کرد و آبی پوشان با یک اتحاد خوب توانستند بازی های لیگ را با موفقیت پشت سر بگذارند. کمترین گل خورده، مسابقات بدون شکست و دیگر رکوردهایی که استقلال موفق شد به آن دست یابد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی در امارات موفق نمی‌شود

پیشکسوت استقلال با اشاره به رفتن مجیدی گفت: اگر بخواهم خودم درباره سرمربی استقلال صحبت کنم باید بگویم که نباید چنین اتفاقی برای استقلال رخ می داد و مجیدی باید می ماند و تیم را تقویت می کرد تا موفقیت ها ادامه دار می شد و تیم به یک ثباتی می رسید. هیچ کس از ماجرای پشت پرده جدایی مجیدی با خبر نیست ولی چیزی که مهم است این که استقلال در این شرایط نباید با چالش سرمربی مواجه می شد. همیشه می گویند صعود کردن به قله آسان اما در قله ماندن سخت است. متاسفانه با رفتن مجیدی شرایطی که می توانست همه چیز را فراهم کند به هم خورد. اینکه مجیدی در این شرایط به گزینه های خارجی خود فکر کرد و جواب مثبت داد جای بحث دارد.

وی در ادامه افزود: به هر حال این اتفاق برای استقلال رخ داده و این هواداران هستند که استقلال را دوست دارند و هر کسی هم بیاید بازهم هواداران این تیم را دوست خواهند داشت. هیچ کس از استقلال بزرگتر نیست. در شرایط کنونی حفظ بازیکنان برای استقلال مهم تر است و این بازیکنان هستند که باید حفظ شوند تا شاکله تیم از بین نرود. بازیکنان استقلال نفرات موثری هستند و هر مربی به استقلال بیاید می تواند از این بازیکنان استفاده بکند.

همدانی درباره جدایی مجیدی و موافقت هیات مدیره استقلال عنوان کرد: قطعا رفتن مجیدی از استقلال پشت پرده دارد که در آینده نمایان خواهد شد. چنین اتفاقاتی غیرممکن است پشت پرده ای را نداشته باشد. ما هم همانند بقیه افراد جامعه به دست زمان سپاریم تا زمان همه واقعیت ها را بازگو کند. در حال حاضر آمدن سرمربی خارجی با توجه نبود ساختار درست قطعا بازهم استقلال را با حواشی زیادی مواجه خواهد کرد. هرچند رفتن مجیدی ترکش هایی برای تیم به وجود خواهد آورد.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1143932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =