قیمت آپارتمان‌های ۸۰ متری جنوب تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری جتوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، از آنجایی که خرید خانه در تهران جزو سخت ترین کار هاست و برای این کار سرمایه نسبتا بالایی لازم است، برای افرادی که سرمایه محدودتری دارند مناطق جنوبی تهران می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در این گزارش به بررسی منازل ۸۰ متری جنوبی تهران پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

علت افزایش قیمت مسکن در اردیبهشت‌ماه چه بود؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در جنوب تهران را دارید می‌توانید با مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان واحدی نوساز را با متراژ ۸۲ متر که ۲ اتاق خواب داشته باشد، خریداری کنید. همچنین واحدی ۱۵ ساله در همین منطقه با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

 واحد آپارتمانی نوساز در منیریه با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۷۵ متری در شوش که نوساز باشد و ۲ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم‌ برای خرید واحدی ۷۷ متری در مولوی که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان است.

در روزهای گذشته واحدی ۸۲ متری در نازی‌آباد که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، به مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۸۰ متری در همین منطقه که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع‌: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1143940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =