صادقی: نوری می‌تواند در استقلال موثر باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: (الکساندر) نوری در هرتابرلین و وردربرمن کارنامه خوبی داشت و می‌تواند در استقلال موثر باشد، به شرطی که از او حمایت و همچون سال گذشته امکانان و بستر لازم برای کادر فنی فراهم شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیرحسین صادقی روز یکشنبه با اشاره به شایعه حضور الکس نوری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به هر حال او تجربه نشستن روی نیمکت تیم‌های بزرگ آلمان را داشته و می‌تواند انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای برای استقلال باشد.

بیشتر بخوانید:

به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات آسیایی اسکیت هاکی هستیم

وی افزود: برای من به عنوان پیشکسوت استقلال فرقی نمی‌کند نوری رو نیمکت باشد یا چه فردی دیگر؛ من وظیفه دارم از هرکسی که افتخار نشستن روی نیمکت استقلال را پیدا می‌کند، حمایت کنم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ۱۴ سال در استقلال حضور داشتم و جام‌های زیادی را با این تیم به دست آوردم. روزهای تلخ و شیرین زیادی را با این تیم داشتم و خودم را عضوی از خانواده استقلال می‌دانم. هواداران همین الان وقتی من را در کوچه و خیابان می‌بینند از استقلال می‌پرسند.

صادقی اضافه کرد: استقلال چند گزینه خوب برای نیمکت داشت؛ جواد نکونام و رضا عنایتی گزینه‌های خوبی بودند اما متاسفانه فضای هواداری نسبت به سال‌های گذشته تفاوت کرده است. هواداران باید بدانند که باید از افرادی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند، حمایت کنند.

وی تاکید کرد: مصطفی آجورلو(مدیرعامل استقلال) کارش را به خوبی انجام می‌دهد و شنیده‌ام در حال ساختن تیمی است که بتواند استقلال را مدعی دوباره قهرمانی ببندد و من به عنوان پیشکسوت از مدیریت و مجموعه استقلال حمایت می‌کنم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1143969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =