زنگ خطر برای تیم ملی!

شاگردان دراگان اسکوچیچ در اولین بازی تدارکاتی خود برای حضور در جام جهانی مقابل الجزایر شکست خوردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، این دیدار در شرایطی برگزار شد که پس از لغو شدن بازی مقابل کانادا و ناتمام ماندن چندین تلاش برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی، تیم ملی مقابل الجزایری قرار گرقت که چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت.

ترکیب تیم ملی ایران:

امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی الجزایز:

آنتونی ماندرا، اکیم زدادکا، محمد امین توگای، عبدالکادر بدران، احمد طوبی، اسماعیل بن ناصر، عبدالکهار کادری، آدم زورگان، رشید غزال، ریاد بنایاد و یاسین براهیمی 

کارت زرد:_

کارت قرمز:_

شرح گل ها:

الجزایر یک- ایران صفر (دقیقه ۴۴): ریاض بن‌عیاد روی پاس به عقب اشتباه جهانبخش در موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه ایران کرد.

ایران یک- الجزایر یک (دقیقه ۶۴- علیرضا جهانبخش): روی پاس در عرض امید نورافکن به دهانه دروازه پس از حرکت پایه‌توپ فوق‌العاده عارف آغاسی، علیرضا جهانبخش دروازه حریف را با یک بغل‌پا باز کرد.

الجزایر دو ایران یک(دقیقه ۸۲- عموره): روی اشتباه نورافکن در دفع توپ عموره با عابدزاده تک‌به‌تک شد و توپ را از کنار پاهای عابدزاده وارد دروازه کرد

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۵: روی یک و دوی تماشایی جهانبخش و طارمی، علیرضا با دروازه‌یان حریف تک به تک شد که با تکل مدافع الجزایر موقعیت از دست رفت.
دقیقه ۶: روی دفع اشتباه امیر عابدزاده مهاجم الجزایر می‌توانست دروازه ایران را باز کند که ضربه‌اش را در آستانه رسیدن به خط دروازه مجید حسینی دور کرد.

دقیقه ۱۳: شوت مهدی طارمی پس از حرکت عرضی روی خط محوطه جریمه با واکنش گلر الجزایر دفع شد.

دقیقه ۲۶: ضربه علیرضا جهانبخش در موقعیت تک به تک مجددا از دست رفت.
دقیقه ۴۱: روی پاس عرضی به دهانه دروازه ایران، توپ روی پای تک مهاجم الجزایر جفت و جور نشد تا نورافکن از روی خط شش قدم توپ را دفع کند.

دقیقه ۴۸ : شوت علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان دفع شد.
دقیقه ۶۰ : مهدی طارمی روی هوش بالای خودش بعد از دفع ناقص مدافع صاحب توپ شد که ضربه‌اش در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان برخورد کرد و در ادامه هم ضربه سرش راهی به دروازه نداشت

کد خبر: 1143985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =