برکناری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی شایعه است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برکناری حجت الله عبدالملکی از دولت را شایعه رسانه‌ها عنوان کرد.

ولی الله اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره گمانه‌زنی‌ها پیرامون برکناری حجت‌الله ملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از دولت اظهار کرد: چنین اخباری شایعه است و صحت ندارد.

گفتنی است، از روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری مبنی بر کلید خوردن تغییرات در کابینه دولت به خبر جدایی وزیر کار از کابینه به عنوان نخستین گزینه‌ای که دولت را ترک می‌کند، دامن زدند.

چنین اخباری با هدف آشفته نشان دادن کابینه سیزدهم در حالی منتشر می‌شود که حجت‌الله ملکی روز گذشته در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی حضور داشت و در خصوص مسائل روز به نمایندگان مجلس گزارش داد وی همچنین عصر روز گذشته در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی را درباره مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان به اعضای این کمیسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

ثبت بیشترین افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر در دولت سیزدهم

در اخبار ضدونقیضی که انتشار آن از بعداز ظهر یکشنبه آغاز شد، عنوان می‌شود عبدالملکی پس از وزارت تعاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در یکی از کشورهای منطقه خواهد شد.

همچنین یکی از رسانه‌های وابسته به اصلاحات با انتشار خبری به نقل از یک نماینده مجلس که نامش را عنوان نکرد، نوشت: حجت الله‌عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه سیزدهم در روزهای آینده از پشت میز وزارت کنار خواهد رفت.

این رسانه اصلاح طلب نارضایتی عمومی کارکنان شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابت پایین ماندن حقوق دریافتی و اعتراض روزهای اخیر کارگران بازنشسته به نحوه افزایش مستمری سال ۱۴۰۱ را از جمله دلایل این جابجایی عنوان کرده است.

کد خبر: 1144044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =