ابراهیمی: اسکوچیچ صاحب تیم ملی شده است

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید اسکوچیچ خیلی راحت صاحب تیم ملی شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی درباره شکست ایران مقابل الجزایر و وضعیت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: برنامه فدراسیون روز به روز بدتر می‌شود. بدن بازیکنان تیم ملی که در اروپا بازی می‌کنند آماده است و نیازی به کار بدنی ندارند اما برنامه ریزی فدراسیون ۱۰ روز تمرین در اردوی قطر است. ابتدا باید تیم مورد نظر را دعوت می‌کردند و بعد به اردو می‌رفتند. باید برنامه‌های تیم ملی از پیش مشخص باشد و بعد از آن تمرینات شروع شود اما متاسفانه برعکس شده است.

او ادامه داد: به زور الجزایر را آوردند و مقابل تیم دوم آن‌ها یک بازی ضعیف و سردرگم را ارائه دادند. تیم حریف در کناره‌ها مشکل داشت اما فقط یک بار روی دروازه آن‌ها سانتر شد. ما نتوانستیم حفظ توپ داشته باشیم و با حوصله کار کنیم. ناهماهنگی خط دفاع مشکلات تیم را بیشتر کرد و هیچ نکته مثبتی در این بازی وجود نداشت. از نظر روحی و روانی آمادگی کاملی نداشتیم و در خط دفاع بیش از همه چیز این مشکل وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: حتما درمانده هستیم که نورافکن را دفاع وسط می‌گذاریم. کسی باید در دفاع وسط قرار بگیرد که از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار داشته باشد و خوب ضربه سر بزند اما نورفکن بازیکن تکنیکی و ظریفی است. پوشش و سازماندهی در دفاع ما وجود ندارد و برنامه‌ها ضعیف است. هیچ چیزی مشخص نیست و اسکوچیچ هم خیلی راحت صاحب تیم ملی شد. بازیکنان تیم ملی با مربیانی در اروپا کار می‌کنند که قوی‌تر از مربی تیم ملی هستند.

او ادامه داد: در بحث مدیریت آقای سجادی از وزارت ورزش باید کارهای مدیریتی را هدایت کند و بعد از آن فدراسیون هم این کار را ادامه دهد.  سبک بازی ولز، انگلیس و ولز نزدیک به‌ هم است اما با تیمی بازی می‌کنیم که سبک بازی‌اش به این سه تیم نمی‌خورد. ما حتی نباید با تیم‌هایی مثل پرو و برزیل بازی کنیم چون سبک بازی‌شان ربطی به حریفان ما ندارند. متاسفانه هیچ برنامه ریزی و تاکتیکی وجود ندارد.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: همه تیم‌ها از شش ماه پیش برنامه ریزی کرده‌اند و ما هم فکر می‌کنیم همه چیز خیلی آسان است. داریم ضعیف عمل می‌کنیم پس باید بگذاریم آدم ضعیفی مثل اسکوچیچ هم کار کند. درست است در جام جهانی بازیکنان ممکن است انگیزه بیشتری داشته باشند اما این وضعیت منجر به تضعیف عملکرد آن‌ها می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1144048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =