۲۲ زندانی فراری و ۷۳۳ سارق دستگیر شدند

رئیس پلیس پایتخت آخرین جزئیات پنجاه و ششمین طرح رعد را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه پنجاه و ششمین طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله از طرح رعد ۷۳۳ سارق، مالخر، گوشی قاپ و اراذل و اوباش دستگیر شدند و ۲۶۹ فقره حکم قضائی به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ باند در پنجاه و ششمین طرح رعد منهدم شد، گفت: خوشبختانه ۳ هزار و ۲۴۵ فقره از اموال مردم کشف شد که از جمله آن می‌توان به ۱۶۲ دستگاه موتور و خودرو اشاره کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۹۵۳ فقره پرونده سرقت مختومه شد، گفت: ارزش اموال کشف شده ۲۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان است.

وی گفت: ۲۲ نفر از زندانیان فراری را از این مرحله از طرح رعد دستگیری کردیم همچنین ۴ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۷ قبضه سلاح سرد و ۲۷۰ تفنگ جنگی کشف شده است.

سردار رحیمی گفت: ۳۱ درصد از سارقان که امروز دستگیر شده اند سارقان قطعات و لوازم وسایل نقلیه بودند، ۲۱ درصد جیب بر و کش رو زن، ۱۹ درصد سارق معابر، ۱۷ درصد سارق اماکن خصوصی و دولتی و ۵ درصد هم سارقین منزل بودند.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ محل فروش مواد مخدر در طرح رعد ۵۶ شناسایی و پلمب شد، گفت: ۸۷ مورد پاتوق سارقان ،۱۳ مورد پاتوق مالخران و دو مورد پاتوق اراذل و اوباش پاکسازی شدند.

وی گفت: یک باند مواد مخدر هم شناسایی و منهدم شد که از آنها ۹۰ کیلو هروئین کشف شده است.

ماجرای برخورد تیم اسکورت رئیس جمهور ونزوئلا با یک موتورسوار

سردار رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه روز گذشته فیلمی از برخورد ماشین حفاظت رئیس جمهور ونزوئلا با یک موتورسوار در فضای مجازی منتشر شد، آیا پلیس جزئیاتی از برخورد که به نوعی تصادف محسوب می‌شود دارد یا خیر گفت: این فرد یکی از هزاران موتورسوارانی است که نظم و انضباط را رعایت نمی‌کند و پلیس هر روزه با آنها درگیر است.

وی با اشاره به اینکه همانطور که در فیلم دیدید تصادفی بین این فرد و تیم حفاظت رئیس جمهور ونزوئلا انجام می‌شود، گفت: این فرد سریعاً دستگیر می‌شود و پس از بررسی مشخص می‌شود مورد خاصی نداشته و اصلاً نمی دانسته موضوع چیست و آزاد می‌شود.

سردار رحیمی گفت: این موضوع هیچ مساله امنیتی ندارد و شایعاتی که در فضای مجازی در رابطه با این فیلم مطرح می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1144185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =