اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در بیست و چهارم خردادماه روز پر حاشیه‌ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در بیست و چهارمین روز از خردادماه، فوتبال ایران با اخباری درباره نقل و انتقالات همراه شد، اخبار و حواشی‌ که مرور آن خالی از لطف نخواهد بود. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

 بازگشت کلانتری به نیمکت فجر

سرمربی سابق فجرسپاسی بار دیگر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

حمید مطهری در پرسپولیس ماندنی شد

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده هم در کادرفنی یحیی گل محمدی حضور دارد و در این تیم به فعالیتش ادامه خواهد داد.

آشوری در ذوب آهن ماندنی شد

 سجاد آشوری، مهاجم ریز نقش تیم فوتبال ذوب آهن که در نیم فصل، به جمع گاندوها اضافه شده بود، یک فصل دیگر را در اصفهان سپری خواهد کرد.

این بازیکن شمالی فوتبال ایران با نظر مهدی تارتار و توافق با باشگاه ذوب آهن سبزپوش باقی ماند.

تمدید قرارداد نورمحمدی با ذوب آهن

حامد نورمحمدی، مدافع بلندقامت ذوب آهن که در لیگ بیست و یکم فصل خوبی را در جمع شاگردان مهدی تارتار پشت سر گذاشت و توانست رضایت این سرمربی را جلب کنند، پس از مذاکراتی که با باشگاه داشت به توافق رسید و قرارداد خود را یک فصل دیگر با ذوب آهن تمدید کرد.

الکس نوری در یک‌قدمی عقد قرارداد با استقلال

سرمربی سابق تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان در آستانه امضای قرارداد رسمی با استقلال تهران قرار دارد.

پاسخ منفی مهاجم استقلال به پیشنهاد عراقی‌ها

حمزه ضیاء خبرنگار عراقی مدعی شد امیرارسلان مطهری مهاجم استقلال قهرمان لیگ ایران پیشنهاد یکی از باشگاه های عراقی برای جذبش را رد کرد.

آقای گل استقلال در آستانه پرسپولیسی شدن

کوین یامگا می‌تواند بمب نقل و انتقالات تابستانی باشد. او که از وضعیتش در استقلال بعد از رفتن مجیدی راضی نیست پیشنهاد خوبی از پرسپولیس دارد و اگر بندی در قراردادش باشد که بتواند با آبی پوشان قطع همکاری کند به پرسپولیس خواهد رفت.

 کاپیتان یک فصل دیگر هم در جمع سرخپوشان

سیدجلال حسینی این روزها یکی از ابهامات فهرست فصل آینده پرسپولیس است. اگرچه صحبت از بازنشستگی او مطرح بود ولی ظاهراً او برای حضور در پرسپولیس برای یک فصل دیگر به توافق رسیده است و فعلاً با سرخپوشان خداحافظی نخواهد کرد.

 سروش رفیعی فردا در باشگاه پرسپولیس

هافبک فصل گذشته سپاهان خرید بعدی سرخپوشان خواهد بود و فردا به دفتر باشگاه می‌رود تا مذاکرات نهایی و احتمالاً امضای قراردادش را انجام دهد و یکی دیگر از نفرات فهرست یحیی گل محمدی هم جذب خواهد شد.

گولسیانی هم سرخپوش می‌شود

مدافع میانی گرجستانی تیم سپاهان هم جدا شده دیگر این تیم است که به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. او با پرسپولیس به توافق کامل رسیده است و پیش قرارداد او آماده شده تا توسط این بازیکن به امضا برسد. گولسیانی قراردادی مطابق با قراردا فصل گذشته خودش در سپاهان می‌بندد.

پرسپولیس همچنان منتظر سجاد

سجاد شهباززاده نصف لیگ را به نوعی سرکار گذاشته است و مذاکراتی با چند تیم بالای جدول داشته و هنوز مشخص نیست با کدام تیم به توافق برسد. او که مذاکراتی با استقلال و گل گهر هم داشته و قرار است تا فردا به پرسپولیس جواب دهد.

قرارداد غفوری تمدید می‌شود

بر اساس شایعات وریا غفوری که قراردادش به پایان رسیده یکی از اولین بازیکنانی است که با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده است. در همین راستا ظاهراً آجورلو به عنوان مدیرعامل به صورت شخصی با او گفتگو داشته است.

کد خبر: 1144261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =