مومنی: باید کنار مازیار باشی تا خیلی چیز ها را بفهمی

مومنی از اینکه ملوان را برای بازی کردن انتخاب و قهرمانی را تجربه کرده خیلی خوشحال است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی مومنی بازیکن با تجربه ملوان که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شد در مورد صعود  سفید پوشان انزلی و قهرمانی آنها به خبرنگار ما گفت: هم خوشحال کننده است و هم لذت خاصی دارد. در نیم فصل اضافه شدم و این تیم کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داشت و مجموعه خوبی داشتند که توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم. در این راه سختی زیادی کشیدیم ولی با فشار و استرس زیاد توانستیم قهرمان شویم. واقعا  حق ملوان زیرا ۲۷هفته صدرنشین جدول بودیم یکی دو هفته لغزش داشتیم و به دوم جدول رفتیم،  بازی آخر حکم تعیین کننده تیم قهرمان بود. ما در زمین خودمان و در کنار هواداران خیلی خوب مان که واقعا سنگ تمام گذاشتند توانستیم پیروزی دلچسبی به دست بیاوریم و مردم را که بعد از ۳۲ سال تیمشان قهرمان شد شاد و به لیگ برتر راه پیدا کنیم. بازیکنان با کیفیت و جوانان خوبی داشتیم و در کنارش مربیان و مدیریت فوتبالی داشتیم و توانستیم به این امر دست پیدا کنیم. فعل خواستن در وجود تمام بچه ها بود و توانستیم به موفقیت برسیم.

او در پاسخ به این سوال که فصل آینده در ملوان خواهد ماند یا خیر ادامه داد: من قرارداد ندارم و باید ببینیم شرایط به چه شکل است؟ باید مدیربرنامه ام صحبت کند و ببینم تکلیف چه می شود؟

این بازیکن که تجربه بازی در خیلی از تیم های لیگ برتری و لیگ یک را دارد عنوان کرد: شرایط فوتبالی ام به گونه ای پیش رفت که  بازی در خیلی از تیم ها را  تجربه کردم و هر تیم برایم یک درس داشت. نیم فصل هم که من و شعبانلو به ملوان آمدیم دونفری بودیم که کادرفنی به ما اعتقاد داشت و خیلی به تیم کمک کردیم. انتخاب های مان درست بود و توانستیم کمک کنیم تیم به لیگ برتر صعود کند.

این بازیکن در مورد کار کردن با مازیار زارع به عنوان یک مربی جوان توضیح داد: از بیرون خیلی ها متوجه نمی شوند چون سال دوم، سوم مربیگری آقای زارع است باید کنارشان باشی تا بفهمی چه قابلیت هایی دارد.جوان و کم تجربه است اما از لحاظ فنی خیلی خوب است و در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مومنی که سابقه حضور در استقلال را دارد در مورد قهرمانی این تیم افزود: حق استقلال بود که قهرمان شود، این را من نمی گویم بلکه آمار و ارقام ثابت می کند.

کد خبر: 1144291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =