هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به مشکلی که در انتخاب سرمربی جدید به وجود آمده، هواداران استقلال حق دارند که نگران و ناراحت باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایمان عالمی در خصوص وضعیت مبهم این روزهای استقلال گفت: با رفتن مجیدی که تنها یک روز از قهرمانی استقلال گذشت، کام هواداران تلخ شد. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود، همه ارکان تیم به یک هماهنگی کامل رسیده‌اند و این نشان‌دهنده آن است که یک وحدت و همدلی از مدیریت تا بازیکنان در تیم به وجود آمده که توانسته باعث قهرمانی شود.

بیشتر بخوانید:

سروش رفیعی پرسپولیسی می‌شود؟

وی ادامه داد: پس از گذشت چند هفته از نیم فصل دوم، همه می‌دانستند که استقلال قهرمان خواهد شد و این تیم در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد. با توجه به اینکه مجیدی از مدت‌ها قبل می‌دانست که می‌خواهد از استقلال برود، باید با مدیران باشگاه به هماهنگی می‌رسید تا آنها هم هر چه سریع‌تر به فکر انتخاب جانشین برایش باشند. اگر مدیریت این موضوع را نمی‌دانست که جای گله و انتقاد وجود ندارد اما اگر مدیرعامل باشگاه در جریان رفتن مجیدی قرار داشت، باید زودتر اقدامات لازم را انجام می‌داد.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه هواداران به مدیرعامل و هیات مدیره انتقاد دارند و گله می‌کنند که زمان در حال از دست رفتن است، گفت: آجورلو یک مدیرعامل ورزشی و باتجربه است، در هیات مدیره هم چند تن از اعضا خودشان در استقلال بوده‌اند و شرایط را به خوبی درک می‌کنند البته باید به هواداران هم حق داد که از وضعیت موجود ناراحت باشد؛ گله آنها به حق است زیرا نگران تیمشان هستند بنابراین باید هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی مشخص شود تا استقلال بتواند با جذب بازیکنان جدید، حفظ قدیمی‌ها و یک برنامه خوب از لحاظ جسمانی و هماهنگی تیمی آماده شروع لیگ بیست و دوم شود.

عالمی در مورد وضعیت نگران‌کننده تیم ملی فوتبال ایران گفت: متأسفانه چند بازی تدارکاتی ایران در فیفادی لغو شد. اینکه لغو این بازی‌ها سیاسی است یا خیر، بحثی جداست. بازی کانادا و اروگوئه لغو شد. همچنین بازی با عمان به دلیل اینکه برانکو ایوانکوویچ نخواست با ایران بازی کند، لغو شد. درست است که بازیکنان ما بیشتر در اروپا بازی می‌کنند و از آمادگی و تجربه بالایی برخوردارند اما به طور حتم نیاز به هماهنگی برای موفقیت وجود دارد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا به آینده تیم ملی در جام‌جهانی امیدوار هستید؟ گفت: باید بپذیریم که شرایط سخت است، بازیکنان بزرگ و خوبی در تیم ملی داریم، زمان زیادی تا جام‌جهانی باقی نمانده و اگر بتوانیم در همین فرصت باقی‌مانده با برگزاری اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی به هماهنگی برسیم، باید امیدوار باشیم که در جام‌جهانی موفق شویم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1144349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =