حضور الکس نوری در استقلال منتفی شد

حضور سرمربی ایرانی - آلمانی روی نیمکت استقلال منتفی شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در شرایطی که صحبت از حضور الکساندر نوری روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی مطرح بود اما خبر رسید این انتقال به دلایلی منتفی شده و وی از حضور در استقلال منصرف شده است.

بیشتر بخوانید:

قرارداد سرلک با پرسپولیس تمدید شد

ظاهراً در مذاکراتی که میان طرفین شکل گرفته اختلاف بر سر دستمزد این سرمربی ایرانی - آلمانی و همچنین مشکلاتی که در جابجایی پول به واسطه تحریم‌ها در ایران وجود دارد توافق نهایی حاصل نشده و مذاکرات بی‌نتیجه ماند تا حضور یک گزینه دیگر هم روی نیمکت استقلال منتفی شود.

با این شرایط و با توجه به طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی و نگرانی هواداران استقلال از این بابت، عدم حضور نوری در این تیم هم باعث از دست رفتن زمان برای آبی‌پوشان خواهد شد و در شرایطی که سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس مشغول فعالیت در نقل و انتقالات و جذب بازیکن هستند، این بلاتکلیفی اوضاع استقلال را از قبل پیچیده‌تر هم کرده است.

در این بین با توجه به اینکه مدیریت باشگاه استقلال از این بابت تحت فشار است قطعاً با اعتراضات بیشتری نسبت به قبل از سوی هواداران استقلال روبرو خواهد شد و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای نیمکت آبی‌ها برای فصل جدید گرفته خواهد شد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1144373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =