مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۵ خرداد

مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در  چهار شنبه ( ۲۵ خرداد )  را در ادامه می‌خوانید:

انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

 علی آریاپور با صدور حکمی از سوی محمدرضا معظمی‌گودرزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به سمت مدیر پژوهش این واحد دانشگاهی منصوب شد.

 آریاپور، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با مرتبه دانشیاری پایه ۲۰ از سال ۱۳۸۲ در سمت‌های معاونت پژوهش و فناوری، مدیر پژوهش، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان، مدیر ارتباط با صنعت، عضو شوراهای پژوهشی دانشگاه، مدیرگروه منابع طبیعی، رئیس مراکز رشد و تحقیقات گیاهان دارویی مشغول فعالیت بوده و مدیر مسئولی مجله بین‌المللی را بر عهده دارد و چند بار به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده است.

پیش از این محمد جلیلی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در این سمت مشغول کار بوده است که با اهدای لوح از وی تجلیل شد.

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد بندرلنگه به جشنواره ملی قرآن کریم

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه با کسب مقام سوم مسابقات کشوری قرآن و عترت به جشنواره ملی قرآن کریم راه یافت. محسن علیزاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی توانست در بخش حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، مقام سوم کشوری را کسب کند و به جشنواره ملی قرآن کریم راه یابد.

علیزاده دانشجوی رشته کامپیوتر است و در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مقام نخست و در استان مقام دوم را به دست آورده بود.

حضور ۴۲۰ استاد دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در طرح اندیشه تمدن‌ساز

 حجت‌الاسلام علی اسلامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مراسم اختتامیه طرح اندیشه تمدن‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با قدردانی از رئیس دانشگاه و همه‌کسانی که در اجرای موفق طرح اندیشه تمدن‌ساز همکاری کردند به ارائه گزارشی از اجرای طرح دوم اندیشه تمدن‌ساز پرداخت و بیان کرد: در این طرح ۴۲۰ استاد دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران حضور فعال داشتند و به‌طور منظم ۸۸۰ جلسه بحث و گفت‌وگو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران یکی از ثمرات و نتایج اجرای برنامه‌هایی مانند طرح اندیشه تمدن‌ساز را تقویت قوه عاقله، ادراک، رشد و کمال اندیشه جامعه دانشگاهی خواند.

وی ادامه داد: ایجاد فرهنگ بحث و گفت‌وگو و کرسی آزاداندیشی که از مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها بوده نشئت گرفته از معارف اهل‌بیت معصومین (علیهم‌السلام) است و رشد، عقلانیت، اندیشه ورزی و کمال انسانی در تضارب آرا به دست می‌آید، مشروط بر این‌که گفت‌وگوی آزادانه صورت گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه یکی از ثمرات اجرای این طرح تربیت انسان‌ها بر اساس معرفت توحیدی است، اظهار کرد: این امر مطلوب حاصل نمی‌شود، مگر با گفت‌وگوی آزاد دینی آن‌هم در بستر معارف دینی که مبنا و پایه است.

اسلامی با ذکر حدیثی از امام رضا علیه‌السلام به بیان ویژگی انسان کامل و عاقل پرداخت و گفت: امام رضا علیه‌السلام فرمودند که عقل شخص مسلمان تمام نیست مگر اینکه ۱۰ خصلت را دارا باشد،نخست از او امید خیر باشد، دوم، مردم از بدی او در امان باشند، سوم، خیر اندک دیگری را بسیار شمارد، چهارم؛ خیر بسیار خود را اندک شمارد، پنجم؛ هر چه حاجت از او خواهند دلتنگ نشود، ششم؛ در عمر خود از دانش‌طلبی خسته نشود، هفتم فقر درراه خدایش از توانگری محبوب‌تر باشد. هشتم؛ خواری درراه خدایش از عزت با دشمنان محبوب‌تر باشد. نهم؛ بی‌نامی را از شهرت خواهان‌تر باشد،دهمین خصلت عقل این است که احدی را ننگرد جز این‌که بگوید او از من بهتر و پرهیزکارتر است.

سفر معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کار بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به سمنان

نشست معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی با روسا و معاونان و مدیران واحدهای دانشگاه آزاداسلامی استان سمنان برگزار شد. علیرضا لادن مقدم معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی درنشست با رؤسا، معاونان و مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که به میزبانی واحد سمنان برگزار شد، به تبیینفعالیت های رشته های فنی و حرفه ای و گسترش رشته در دانشکده های مهارت و کار آفرینی پرداخت. 

در ا ین جلسه که با حضور مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، حجه الاسلام رضا کهساری، رئیس دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان و سید حسن شاهچراغ، مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان سمنانبرگزار شد، راه‌های گسترش همکاری و برگزاری دوره های مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بازدید از ظرفیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی واحد سمنان بخش دیگری از سفر لادن مقدم به سمنان بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =