نامجومطلق: اسکوچیچ باید اقتدار بیشتری داشته باشد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که سرمربی تیم ملی باید اقتدار بیشتری داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید نامجومطلق در خصوص شکست تیم ملی در بازی دوستانه با الجزایر گفت: در مجموع تیم ما شب خوبی را پشت سر نگذاشت، هر چند که در مورد الجزایر هم باید بگویم که این تیم هیچ شباهتی به سبک حریفان ما در جام جهانی نداشت و نمی‌دانم ملاک کادر فنی برای انتخاب این تیم چه بود، البته تیم ما با مشکل بازی دوستانه مواجه است و احتمالا فقط دنبال این بودیم که یک بازی دوستانه انجام داده و به ایران برگردیم.

بیشتر بخوانید

 ابراهیمی: بی‌تدبیری در فدراسیون فوتبال موج می‌زند

وی ادامه داد: الجزایر با اینکه تعدا زیادی از بازیکنان موثر و سرشناس خودش را در اختیار نداشت اما توانست تیم ما را شکست بدهد. در این بازی اکثر نفرات ما خصوصا لژیونرها عملکرد خوبی نداشتند و برخی بازیکنان که در لیگ ایران بازی می‌کنند، عملکرد بهتری از خودشان نشان دادند.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران می‌تواند در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد؟» تصریح کرد: ما باید برای موفقیت برنامه‌ریزی کنیم و نتیجه گرفتن در فوتبال کار ساده‌ای نیست، آن هم در جام جهانی. شما می‌بینید که تیم های اروپایی در چه سطحی قرار دارند و چه بازی‌هایی انجام می‌دهند اما ما نه تنها از آنها بلکه از کره و ژاپن هم در مورد برنامه‌ریزی و انجام بازی‌های دوستانه عقب هستیم. با این وضعیت کار ما سخت خواهد بود.

نامجومطلق در خصوص اینکه برخی معتقدند اسکوچیچ به دلیل ترس از باخت حاضر نیست تیمش بازی دوستانه انجام دهد، گفت: من نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم و این را باید از خودش بپرسید، البته معتقدم که اسکوچیچ باید اقتدار بیشتری داشته باشد و اگر هم تیم ملی مشکل دارد با صراحت بگوید.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تغییر سرمربی برای جام جهانی راهکار خوبی است؟» خاطرنشان کرد: در این مورد باید مسئولان تصمیم بگیرند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1144425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =