مجارستان برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام آمادگی کرد

طبق گفته رئیس کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال مجارستان آمادگی خود را برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام کرده است.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، نداشتن بازی‌های دوستانه تیم ملی در فیفادی خرداد ماه و انجام تنها یک مسابقه با الجزایر در قطر، انتقادهایی را به برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال روانه کرد. از این‌رو رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که صحبت‌هایی را برای انجام یک بازی دوستانه با مجارستان انجام داده است.

صالحی امیری که در سفری راهی مجارستان شده در صحبتی که با برنامه ورزش و مردم انجام می‌داد گفت که با هماهنگی فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی پیگیری یک بازی دوستانه با تیم ملی مجارستان را انجام داده است.

طبق اعلام رئیس کمیته ملی المپیک، پس از مذاکره با مجارستانی‌ها آنها اعلام کرده‌اند که شرایط بازی دوستانه با تیم ملی ایران را در ماه نوامبر (آبان‌ماه) در تهران را دارند و در این زمینه فدراسیون ایران باید درخواست خود را به صورت رسمی ارائه داده و نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌نیاز تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال از زبان رسول کربکندی

به این ترتیب در صورتی که فدراسیون فوتبال بتواند برنامه‌ریزی دقیقی برای تیم ملی داشته باشد، امکان برگزاری دیدار دوستانه با مجارستان فراهم شده است.

به گزارش تسنیم، مجارستان در لیگ سطح A ملت‌های اروپا و در گروه سوم با آلمان، ایتالیا و انگلیس همگروه است و پس از پشت سر گذاشتن چهار هفته با 7 امتیاز صدرنشینی را در اختیار دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1144516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =