توضیحات روابط عمومی کل سپاه پاسداران درباره دستگیری‌های اخیر ادمین‌های کانال‌های تلگرامی

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات این نهاد در دستگیری ادمین های سه کانال تلگرامی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات این نهاد در دستگیری ادمین های سه کانال تلگرامی نیمه محرمانه ، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با یاری خداوند متعال و مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  ادمین های ( مدیران ) کانال های "نیمه محرمانه" ، "سرائر " و " سایه نویس"  به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

مدیران سه کانال تلگرامی به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده دستگیر شدند
 

در این اطلاعیه تصریح شده است:افراد بازداشت شده درصدد بودند با انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را جلب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد شکاف و اختلاف نمایند.

در بخش پایانی این اطلاعیه بیان شده است: دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را دنبال می کردند. ضمن درخواست از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی جهت پرهیز از هرگونه گمانه زنی پیرامون این پرونده، تاکید می شود اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1144521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =