معاونان پژوهشی بر محتوای پروپوزال‌های تحقیقاتی نظارت کنند

سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با بیان اینکه نیاز به نظارت بیشتر معاونان پژوهشی بر محتوای پروپوزال‌ داریم، گفت: توجه به زمان میانگین توقف پروپوزال‌ها در قسمت مربوط به گروه و شورای پژوهشی سامانه پژوهشیارو پیشگیری از ثبت پروپوزال‌های بدون تطابق در سامانه پژوهشیار انجام شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هم اندیشی مشاور ریاست دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان پژوهشی، مجریان برنامه‌های علمی و روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ۴ واحد دانشگاهی تشکیل شد.

محمد علی اکبری، سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد فضای آشنایی، ترویج، هم افزایی علمی و ارتباط با بهره‌برداران در برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد .

سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیاز به نظارت بیشتر معاونان پژوهشی بر محتوای پروپوزال‌ها، توجه به زمان میانگین توقف پروپوزال‌ها در قسمت مربوط به گروه و شورای پژوهشی سامانه پژوهشیارو پیشگیری از ثبت پروپوزال‌های بدون تطابق در سامانه پژوهشیار اشاره کرد.

 علی اکبری ضمن اشاره به گزارش‌های سامانه پژوهشیار تصریح کرد: دسترسی معاونان پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به این گزارش فعال است.
در ادامه، ترویج برنامه‌های علمی و توجیه اساتید و دانشجویان دانشگاه از طریق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مطرح و مقرر شد که پیشنهادهای راهگشا از سوی واحدهای منتخب برای همکاری سه رکن معاونت پژوهشی، برنامه علمی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و به‌ویژه استفاده از ظرفیت انجمن‌های علمی در این زمینه ارائه شد. 

همچنین باشگاه پایش برنامه‌های علمی این واحدها راه‌اندازی و مقرر شد استفاده از این فضا برای ایجاد شبکه پژوهشگران برنامه علمی اعم از دانشجو و استاد در برنامه‌های علمی مستقر در این واحدها با همکاری باشگاه و برنامه علمی واحدها آغاز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =