اطلاع رسانی دولت در بزنگاه‌ها ضعیف است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع رسانی در بزنگاه‌ها در همه نهادها حتی دولت ضعیف است و این خلأ بزرگ همواره مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گرفته است.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اینکه دشمن دنبال به هم ریختن فضای کشور است، اظهار کرد: دشمنی بدخواهان امری طبیعی است، ما باید ببینیم کجا خلأ داریم که دشمن می‌تواند از آن طریق به مسائل ورود کند.

وی شفاف‌سازی را بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: وقتی شفافیت نباشد، خلأ و شکاف برای نشستن دشمن در آن شکاف و مانور دادن قوت می‌گیرد. 

بیشتر بخوانید: 

متولی مقابله با جنگ نرم چه کسی است؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع یک اصل در مدیریت در بحران‌ است، تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت اطلاع رسانی در بزنگاه‌ها در همه نهادها حتی دولت ضعیف است و این ضعف فقط به رخدادها و بحران‌ها خلاصه نمی‌شود بلکه در خصوص مسائل اقتصادی اجتماعی هم ضعف داریم.

نوباوه با بیان اینکه این خلأ بزرگی است که همواره مورد سوءاستفاده و بهره برداری دشمنان قرار گرفته است، گفت: معمولاً سخنگوها و روابط عمومی‌های نهادها ضعیف هستند و لذا تا وقتی این خلأ پر نشود، باید منتظر سوار شدن دشمنان و بدخواهان روی مطالبات مردم و سوءاستفاده از آنها باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خلأ اطلاع‌رسانی دقیق سبب گره زدن هر رخدادی به مسائل امنیتی شده است، خاطرنشان کرد: روند اطلاعات در کشور باید مدیریت شود تا هر اتفاق عادی و معمولی جنبه امنیتی پیدا نکند.

کد خبر: 1144575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =