رسانه‌های معاند با تمرکز روی رخدادها سرمایه‌های اجتماعی را هدف می‌گیرند

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تمرکز روی رخدادها سرمایه‌های اجتماعی کشور را هدف قرار داده و آنان دلسرد می‌کنند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ با اشاره به اینکه مهمترین اصل مقاومت ملت ایران مقابل سنگ‌اندازی‌های خارجی منابع انسانی خلاق کشور است، اظهار کرد: جوانان و دلسوزان به دلیل تعلق خاطری که به وطن دارند با وجود سختی‌ها و مشکلات کشور را پیش برده‌اند و در این میان متأسفانه برخی هم سختی‌ها را تاب نیاورده و ترک وطن کرده و خدمات خودشان را به دیگر کشورها می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره دنبال حذف فیزیکی ظرفیت‌های صاحبان ایده و فکری است که در راستای خنثی سازی تحریم‌ها قدم بر می‌دارند، افزود: دشمن برای متوقف کردن این کشور از همه ابزارها و عوامل نفوذی استفاده می‌کند که یکی از این ابزارها امنیتی نشان دادن تمام وقایع کشور برای خسته کردن افکار عمومی مردم و ناراضی تراشی است.

بیشتر بخوانید:

۳ اصل مهم در پیشگیری از امنیتی شدن مسائل کشور

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازمه مقابله با چنین توطئه‌هایی داشتن یک مدیریت بحران قوی برای مقابله با جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمن است، بیان کرد: نباید اجازه دهیم بدخواهان همه مسائل کشور را به امنیت گره بزنند.

نماینده مردم یزد با تصریح اینکه دشمن با تمرکز روی بحران‌ها و رخدادهای کشور سرمایه‌های اجتماعی را هدف قرار می‌دهد، گفت: برای مقابله با چنین برنامه‌هایی از سوی دشمن باید ابتدا بسترهای ایجاد بحران شناسایی شده و از بین بروند و در درجه بعد با مدیریت قوی بحران‌ها و حواشی ایجاد شده در آن کنترل شود.

جوکار تأکید کرد: رسانه‌های معاند از هر مشکلی در کشور علیه مردم بهره برداری می‌کنند، در این راستا سناریوهایی تنظیم می‌شود که بعضاً از اساس دروغ است، حال تصور کنید که خلأی در کشور مشاهده شود آن وقت دشمنان روی این خلأ نشسته و آن را بزرگنمایی می‌کنند.

کد خبر: 1144576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =