نخستین مدرسه مهارتی چاپ و بسته‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود

معاون آموزش های فنی و حرفه ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با عنایت به ارزیابی ظرفیت‌ها، امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مقرر شد نخستین مدرسه مهارتی چاپ و بسته‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم راه‌اندازی  شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا لادن مقدم، معاون آموزش های فنی و حرفه ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با عنایت به ارزیابی ظرفیت‌ها، امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مقرر شد نخستین مدرسه مهارتی چاپ و بسته‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم راه‌اندازی  شود.

لادن مقدم اظهار کرد: راه اندازی مدارس عالی مهارت در حوزه چاپ را با رویکرد مهارتی، برگزاری آموزش‌های آزاد، اجرای طرح پویش، همکاری با شهرک‌های صنعتی استان‌ها با استفاده از انعقاد تفاهم‌نامه و راه‌اندازی هنرستان‌های جوان در استان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: رشته‌های تحصیلی مرتبط با صنعت چاپ برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با مشارکت انجمن علمی فناوری چاپ ایران در دانشگاه آزاد اسلامی قم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144584

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =