سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، جلال درخشه را به عنوان سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، جلال درخشه را به عنوان سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری  مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی، تقویت نقش‌آفرینی مدیران،  واحدهای دانشگاهی و برون‌مرزی و اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه بالاخص بسته کاری «ارتقای جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی» با تأکید بر محورهای زیر اهتمام ورزید.

    الگوبرداری و تقویت ارتباطات و همکاری‌های آموزشی – پژوهشی داخلی، خارجی و بین‌المللی
    رصد مستمر جایگاه واحدهای دانشگاهی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی و برنامه‌ریزی داده مبنا برای ارتقا
    سرمایه گذاری مستقیم و بکارگیری اهرم‌های تشویقی مؤثر برای حضور پایدار در کشورهای هدف و برقراری ارتباط های بین‌المللی با تمرکز بر کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی
    جذب دانشجویان غیرایرانی برای تحصیل حضوری در واحدهای منتخب در کنار برقراری دوره‌های تحصیلی خارجی در فضای مجازی
    مشارکت با دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی برتر داخلی یا خارجی در تأسیس نهاد تحقیقاتی دانش های بنیادین  مرجع
    توسعه و تقویت شبکه های مناسبات ملی و فراملی دانشمندان و پژوهشگران و همکاری بین‌المللی با اولویت کشورهای اسلامی و کشورهای فارسی زبان با استفاده از ظرفیت شعب بین‌الملل و واحد الکترونیکی دانشگاه

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

همچنین رئیس دانشگاه ازاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه ضمن قبول استعفای علاءالدین بروجردی معاون سابق بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ازاد اسلامی، از زحمات وی در دوران مسئولیت در دانشگاه قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144639

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =