استقلال می‌تواند باز هم قهرمان شود

پیشکسوت استقلال معقتد است این باشگاه بدون نیاز به شلوغ کاری در نقل و انتقالات باز هم می‌تواند عنوان قهرمانی را تکرار کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی فنونی زاده در مورد تکمیل نیمکت استقلال به خبرنگار ما گفت: اول از همه اینکه باید از فرهاد مجیدی تقدیر و تشکر کنیم. او رکوردهایی را زد که حالا حالاها کسی دیگری نمی‌تواند ثبت کند و به هر حال تصمیم به رفتن گرفت و باید احترام بگذاریم گزینه های زیادی در این روزها مطرح شدند که هیچکدام به توافق نهایی ختم نشد.

وی در همین باره ادامه داد: به نظر من بین گزینه‌های داخلی اعلام شده فقط امیر خان قلعه نویی بود که می‌توانست به استقلال کمک کند. او بارها تجربه قهرمانی در استقلال را دارد و این تجربه می‌توانست به تیم ما کمک کند تا بتوانیم دوباره طعم قهرمانی را بچشیم و لذت ببریم ولی به هر حال ایشان هم خودش تیمش داشت و به استقلال نیامد.

پیشکسوت آبی ها در مورد از دست دادن زمان برای فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: استقلال بازیکنان بسیار بزرگی دارد که اگر بتواند همین‌ها را حفظ کند کافی است و چند بازیکن جدید بخرد دیگر نیازی به سروصدای آنچنانی نیست.

فنونی زاده در پایان در مورد شکست تیم ملی در بازی دوستانه افزود: من بارها در مورد تیم ملی با سرمربیگری آقای اسکوچیچ صحبت کرده ام و حرف ها دیگر تکراری است. به نظرم این تیم با این سرمربی راه به جایی نخواهد برد.

کد خبر: 1144656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =