ظاهرا پرسپولیس نسبت به قبل پولدارتر است

پیشکسوت پرسپولیس از خریدهای جدید این تیم راضی است و امیدوار است مدیران باشگاه همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد پنجعلی که به تازگی حکم ریاست مدارس فوتبال پرسپولیس به او داده شده است در این خصوص به خبرنگار ما توضیح داد: به نظر من مسئولیت بسیار سنگینی است. اینجا پرسپولیس است و بازیکنانی که انتخاب می‌شوند باید کیفیت بالایی داشته باشند و ما برای این کار باید افراد زیادی را به شهرهای مختلف بفرستیم تا بتوانند استعداد یابی بکنند. از طرفی بحث تحریف و پیدا کردن بودجه و اسپانسر خیلی اهمیت دارد زیرا کاری بسیار هزینه بر است‌.

او درباره پرسپولیس و خریدهای که انجام داده است ادامه داد: فکر می‌کنم دست پرسپولیس از لحاظ مالی نسبت به فصول گذشته بازتر است و توانسته خریدهایی را انجام بدهد که در فصل آینده تاثیرگذار باشند و تازه این اول نقل وانتقالات است و کادرفنی می‌تواند با برنامه ریزی نتایج خوبی در فصل بعد بگیرد. درباره جدایی سعید آقایی و حامد لک نیز باید بگویم آنها برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و باید از آنها تشکر کرد.

پنجعلی درباره شکست تیم ملی مقابل الجزایر گفت: بازی دوستانه مهم نیس اگر ۱۰تا گل هم بخورید مشکلی ندارد ولی مهم این است که مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم چون حریفان ما درمقابل تیم‌های بزرگ بازی انجام می‌دهند. فرصت کمی تا جام جهانی باقی مانده و انشالله مدیریتی انجام بشود که بچه های ما که همه کیفیت خوبی دارند بتوانند عملکردی خوبی د  این بازی ها داشته باشند

کد خبر: 1144658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =