همایش توانمندسازی فناوران منتخب حوزه سلامت برگزار می‌شود

همایش یک روزه  برای توانمندسازی فناوران منتخب حوزه سلامت با حضور مسئولان وزارت بهداشت، وزارت صمت، انجمن‌های تخصصی و صندوق‌های حمایتی، مدیران عامل کارخانجات داروئی و شتاب دهنده‌های حوزه سلامت در تیر سالجاری برگزار می‌شود. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش یک روزه  برای توانمندسازی فناوران منتخب حوزه سلامت با حضور مسئولان وزارت بهداشت، وزارت صمت، انجمن‌های تخصصی و صندوق‌های حمایتی، مدیران عامل کارخانجات داروئی و شتاب دهنده‌های حوزه سلامت برگزار می‌شود. 
این همایش در راستای رویداد عصر امید و تکمیل زنجیره دانش تا محصول و آشنایی با فرایندهای مرتبط برای اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح برای محصولات و خدمات حوزه سلامت با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی در حوزه داروهای شیمیائی، گیاهی، تجهیزات پزشکی و همچنین راه‌های توسعه بازار فروش برای مدیران و روسای مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی و همچنین فناوران منتخب حوزه سلامت دانشگاه که در رویداد فوق حضور داشتند، در تیر سالجاری برگزار می‌شود. 
فناوران منتخب حاضر در این همایش می‌توانند بدون ارائه محصول به صورت فیزیکی و فقط از طریق معرفی آن به صورت کاتالوگ و ... از خدمات مشاوره‌ای به صورت میز خدمت بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1144757

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =